d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1664665666667668723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2010 05:24am
ancients hell euscl

någon som vill jelpa?
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 3 2010 05:53am
666 hmm djä hmhm vulen
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 3 2010 06:01am
Quote (Mabouse @ 3 Oct 2010 12:53)
666 hmm djä hmhm vulen


läskigt :(
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 3 2010 06:08am
har hela tal set nu :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 3 2010 06:10am
Quote (SyB_BaM @ 3 Oct 2010 14:08)
har hela tal set nu :)


Fail :/

Så jävla sämst är det ju :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 3 2010 06:13am
:evil: page
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 3 2010 06:15am
Quote (snoramej @ Oct 3 2010 12:10pm)
Fail :/

Så jävla sämst är det ju :P


Nej, varför?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 3 2010 06:44am
Quote (SyB_BaM @ 3 Oct 2010 14:15)
Nej, varför?


Bara armorn som duger på en mf-sorc

Det är ju totalt värdelöst.. Visst, du har full res men din damage och ditt life.. Usch
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 3 2010 06:46am
Quote (snoramej @ Oct 3 2010 12:44pm)
Bara armorn som duger på en mf-sorc

Det är ju totalt värdelöst.. Visst, du har full res men din damage och ditt life.. Usch


Setet ger ju mycket liv.

Sen tycker jag det är fett nice, iaf till min FO / FB - Meteor sorc :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 3 2010 06:47am
Sida 666 tydligen.

Jag är lvl 4x på hc, ihihi.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1664665666667668723Next
Closed New Topic New Poll