d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1663664665666667723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Oct 2 2010 05:02pm
Quote (M00NSHINE @ Oct 2 2010 10:59pm)
Du drog ju när du fick diaruns xD

halft packad druckit sedan 7 eller något kanske klarar av några diaruns kan inte göra så mkt ska försöka lvla en char också :P


hehe :) öl e gött


btw 9k posts :D
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2010 05:03pm
Quote (EkstranD @ Oct 2 2010 11:02pm)
hehe :) öl e gött


btw 9k posts :D


+ till polarn som gav mig en kvarting jack daniels har lite kvar får bli en grogg imorgon ^__^

Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Oct 2 2010 05:44pm
Quote (M00NSHINE @ Oct 2 2010 11:03pm)
+ till polarn som gav mig en kvarting jack  daniels har lite kvar får bli en grogg imorgon ^__^


^^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 2 2010 06:12pm
behöver jackaa :S

vet att jag har en peak performance och en fred perry vindjackor i källarn
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 2 2010 07:59pm
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Oct 2 2010 08:09pm
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Oct 2 2010 10:29pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 3 2010 03:25am
drack tequila för första gången igår, dunno varför jag inte gjrot det tidgiare. fett najz ;O
nu skulle jag behöva en återställare :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 3 2010 03:51am
Några brs @ hc?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1663664665666667723Next
Closed New Topic New Poll