Quote (Fil @ 23 Jan 2014 01:17)
Med undantag för vissa sjuka strongmans!

Heheheheheheheheheheheheheehe
Quote (R4mses @ 23 Jan 2014 01:22)
när ni kör bänkpress, går ni ner med stången så att den nuddar bröstet eller stannar ni en bit över? vissa säger att man kan få problem med axlar etc om man går ned till bröstet.
Det är ingen riktigt bänkpress om du stannar innan.
Kommer du inte ned till bröstet har du riktigt kass rörlighet och det är det som kommer paja dina axlar, även om man har kass form riskerar axlarna att paja.
Stången ned till bröstet
Pressa ihop skuldrorna och brygga
Armbågarna vinklas in mot kroppen
Glada axlar.
This post was edited by PlaaD on Jan 23 2014 03:15am