d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1663664665666667820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2014 03:04pm
Quote (eviilution @ Jan 22 2014 08:08pm)
Kan säga att du har riktigt fel :) Alltså antar jag att jag inte är särskilt stark som jag trodde.

Har typ precis börjat med ben och tänker inte köra så hårt i början så har kört på 40kg endast. Kan gå upp mer men tycker det är lagom start.
bänk 60-70kg Orkar inte så många på 70 så brukar köra 60.
Mark har jag kört 100kg men känner att benen inte orkar med riktigt så kör på cirkus 80kg istället.
militärpress ~40kg


Oj där ser man! Du har en bra fysik för det du tar iaf. Jag personligen tror folk uppfattar mig tvärtom, alltså jag är starkare än vad jag ser ut men det är väl olika det där :p
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 22 2014 03:49pm
Quote (eviilution @ 22 Jan 2014 21:08)
Kan säga att du har riktigt fel :) Alltså antar jag att jag inte är särskilt stark som jag trodde.

Har typ precis börjat med ben och tänker inte köra så hårt i början så har kört på 40kg endast. Kan gå upp mer men tycker det är lagom start.
bänk 60-70kg Orkar inte så många på 70 så brukar köra 60.
Mark har jag kört 100kg men känner att benen inte orkar med riktigt så kör på cirkus 80kg istället.
militärpress ~40kg


Man ser starkare ut desto mindre fett man har på kroppen.
Folk började inte fråga mig om jag tränade förrän jag tappade fett.

Nu har jag gått upp det igen dock :lol:

Har dock börjat på seriösaste dieten någonsin. Ska ner till 10-12 % för första gången någonsin :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 22 2014 06:16pm
Quote (Fil @ 22 Jan 2014 22:49)
Man ser starkare ut desto mindre fett man har på kroppen.


Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 22 2014 06:17pm
Quote (PlaaD @ 23 Jan 2014 01:16)
http://31.media.tumblr.com/tumblr_m5n23gzv7B1rp6tylo1_500.jpg


Med undantag för vissa sjuka strongmans! :D
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 22 2014 06:22pm
när ni kör bänkpress, går ni ner med stången så att den nuddar bröstet eller stannar ni en bit över? vissa säger att man kan få problem med axlar etc om man går ned till bröstet.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 23 2014 03:15am
Quote (Fil @ 23 Jan 2014 01:17)
Med undantag för vissa sjuka strongmans! :D


Heheheheheheheheheheheheheehe

Quote (R4mses @ 23 Jan 2014 01:22)
när ni kör bänkpress, går ni ner med stången så att den nuddar bröstet eller stannar ni en bit över? vissa säger att man kan få problem med axlar etc om man går ned till bröstet.


Det är ingen riktigt bänkpress om du stannar innan.
Kommer du inte ned till bröstet har du riktigt kass rörlighet och det är det som kommer paja dina axlar, även om man har kass form riskerar axlarna att paja.

Stången ned till bröstet
Pressa ihop skuldrorna och brygga
Armbågarna vinklas in mot kroppen
Glada axlar.

This post was edited by PlaaD on Jan 23 2014 03:15am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jan 23 2014 03:29am
Beställt gymkort igen, rip rygg
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 23 2014 04:14am
@R4mses, kolla 2:34 samt 5:15. Han vinklar armbågarna 5grader ungefär. Detta samt skuldrorna ihoppressade ger ett säkert utförande.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 24 2014 10:03am
Quote (ankiie @ 22 Jan 2014 21:02)
Oj där ser man! Du har en bra fysik för det du tar iaf. Jag personligen tror folk uppfattar mig tvärtom, alltså jag är starkare än vad jag ser ut men det är väl olika det där.


Kanske bilden som luras jag vene, vägar ju som sagt bara 75kg.

Man har precis köpt ny påse serious mass och ska dra i mig 2skopr om dagen så vi ska se om det kan hända något! Får även hem nytt prottepulver plus någon återhämtning grej.

e: när jag tittar på bilden så tycker jag att jag ser för stor ut, men kanske ser ut så? :S

This post was edited by eviilution on Jan 24 2014 10:05am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 24 2014 02:36pm
Rullar iväg nu.

Blir axlar mage samt ben.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1663664665666667820Next
Add Reply New Topic New Poll