d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1662663664665666820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 22 2014 12:36pm
Quote (eviilution @ 22 Jan 2014 19:27)
Eftersom jag tycker att folk i min storlek eller tillomed mindre än mig tar jätte mycket mer så frågar jag er vad i tror jag tar i saker och ting? Förövrigt undrar jag om jag fortf bara är en tanig kille eller om det är något iaf?

Ja det blir en lite skrytbögbild.

Går ej att lägga img tag :S

https://www.dropbox.com/s/cgcwux6hacntxc1/20140122_172825.jpg


180 böj
100bänk 10ct (fick minimal hjälp)
230 mark
80 militärpress med log, typ 75x4 med stång.

Längd: 184. Vikt: ~88 typ.

This post was edited by PlaaD on Jan 22 2014 12:36pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 22 2014 01:18pm
Äntligen tillbaka på gymmet igen efter en månad :lol: Thailand + dum förkylning :mad:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 22 2014 01:27pm
Quote (PlaaD @ 22 Jan 2014 18:36)
180 böj
100bänk 10ct (fick minimal hjälp)
230 mark
80 militärpress med log, typ 75x4 med stång.

Längd: 184. Vikt: ~88 typ.


Fast det däe äe ju dina stats, tönkte mer att ni skulle gissa mina då jag inte tycker jag tar särskilt mygket kontra andra i min storlek. Väger runt 75kg kan jag väl tala om.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 22 2014 01:28pm
Quote (eviilution @ 22 Jan 2014 20:27)
Fast det däe äe  ju dina stats, tönkte mer att ni skulle gissa mina då jag inte tycker jag tar särskilt mygket kontra andra i min storlek. Väger runt 75kg kan jag väl tala om.


Oj, läste ''vad tar ni'' :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 22 2014 01:29pm
Quote (PlaaD @ 22 Jan 2014 20:28)
Oj, läste ''vad tar ni'' :)


Du ville ba skryta, erkänn :D

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2014 01:34pm
Quote (eviilution @ Jan 22 2014 06:27pm)
Eftersom jag tycker att folk i min storlek eller tillomed mindre än mig tar jätte mycket mer så frågar jag er vad i tror jag tar i saker och ting? Förövrigt undrar jag om jag fortf bara är en tanig kille eller om det är något iaf?

Ja det blir en lite skrytbögbild.

Går ej att lägga img tag :S

https://www.dropbox.com/s/cgcwux6hacntxc1/20140122_172825.jpg


Jag tror du tar:
120kg böj
90kg bänk
150kg mark
55kg stående militärpress.

Quote (PlaaD @ Jan 22 2014 06:36pm)

180 böj
100bänk 10ct (fick minimal hjälp)
230 mark
80 militärpress med log, typ 75x4 med stång.

Längd: 184. Vikt: ~88 typ.


Hur kommer det sig att du bänkar så lite i förhållande till knäböj o marklyft? Det brukar ligga -50kg så du bör bänka 130kg typ



This post was edited by ankiie on Jan 22 2014 01:37pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 22 2014 01:41pm
Quote (ankiie @ 22 Jan 2014 20:34)
Jag tror du tar:
120kg böj
90kg bänk
150kg mark
55kg stående militärpress.



Hur kommer det sig att du bänkar så lite i förhållande till knäböj o marklyft? Det brukar ligga -50kg så du bör bänka 130kg typ


Har väl kört typ 50 bänkpass mindre än jag har gjort böj/mark. Det där är dock med 10sek paus i bröstet, osäker på vad jag skulle kunna göra med TNG.
Kombinera det med aslång ROM och bara allmänt svag så får man fram det^^

Har heller aldrig haft någon ordentlig struktur på bänkträningen.

E: Jag har ju gjor typ 20kg mer overhead än jag har i bänk med ^^

This post was edited by PlaaD on Jan 22 2014 01:43pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2014 02:03pm
Quote (PlaaD @ Jan 22 2014 07:41pm)
Har väl kört typ 50 bänkpass mindre än jag har gjort böj/mark. Det där är dock med 10sek paus i bröstet, osäker på vad jag skulle kunna göra med TNG.
Kombinera det med aslång ROM och bara allmänt svag så får man fram det^^

Har heller aldrig haft någon ordentlig struktur på bänkträningen.

E: Jag har ju gjor typ 20kg mer overhead än jag har i bänk med ^^


aa, overhead är ju en jäkel som många brukar fastna på samma vikt. Du har imponerande stats överlag :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 22 2014 02:08pm
Quote (ankiie @ 22 Jan 2014 19:34)
Jag tror du tar:
120kg böj
90kg bänk
150kg mark
55kg stående militärpress.



Hur kommer det sig att du bänkar så lite i förhållande till knäböj o marklyft? Det brukar ligga -50kg så du bör bänka 130kg typ


Kan säga att du har riktigt fel :) Alltså antar jag att jag inte är särskilt stark som jag trodde.

Har typ precis börjat med ben och tänker inte köra så hårt i början så har kört på 40kg endast. Kan gå upp mer men tycker det är lagom start.
bänk 60-70kg Orkar inte så många på 70 så brukar köra 60.
Mark har jag kört 100kg men känner att benen inte orkar med riktigt så kör på cirkus 80kg istället.
militärpress ~40kg
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2014 03:02pm
Quote (eviilution @ Jan 22 2014 08:08pm)
Kan säga att du har riktigt fel :) Alltså antar jag att jag inte är särskilt stark som jag trodde.

Har typ precis börjat med ben och tänker inte köra så hårt i början så har kört på 40kg endast. Kan gå upp mer men tycker det är lagom start.
bänk 60-70kg Orkar inte så många på 70 så brukar köra 60.
Mark har jag kört 100kg men känner att benen inte orkar med riktigt så kör på cirkus 80kg istället.
militärpress ~40kg


Oj där ser man! Du har en bra fysik för det du tar iaf. Jag personligen tror folk uppfattar mig tvärtom, alltså jag är starkare än vad jag ser ut men det är väl olika det där.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1662663664665666820Next
Add Reply New Topic New Poll