d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1661662663664665820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2014 07:01am
Quote (eWaste @ Jan 19 2014 12:45pm)
Knäböj 95x6 :D


:thumbsup:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 20 2014 04:48am
Hoppas på att kunna börja med grundträningen denna vecka så man kommer igång med kroppen igen efter 2veckors sjukdom.

Gick förövrigt ned nästan 5kg förra veckan, märks jävligt tydligt på kroppen kan jag säga, ben,armar,torso ser ut att va mycket smalare och alla muskler benmuskler är helt mjuka.
Fyfan, känner mig galet no gains atm :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2014 05:53am
Gjorde pb i böj! 80x5:or :blush:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 20 2014 06:44am
Quote (ankiie @ 20 Jan 2014 12:53)
Gjorde pb i böj! 80x5:or  :blush:


Grattis! :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 21 2014 07:55am
Vilken mardröm...
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 21 2014 08:02am
Någon som kan hitta den där youtube videon där man stretchar adduktorerna för att hjälpa till vid knäböj? En kille med en OL stång står på huk o töjjer insida lår etc..

This post was edited by ankiie on Jan 21 2014 08:02am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 21 2014 08:06am
Quote (ankiie @ 21 Jan 2014 15:02)
Någon som kan hitta den där youtube videon där man stretchar adduktorerna för att hjälpa till vid knäböj? En kille med en OL stång står på huk o töjjer insida lår etc..


Sätt dig bara ner i en böj, tryck armbågarna mot låren precis innanför knäna, och tryck utåt, ihop med båda händerna.
Experimentera med fotbredd, det ska kännas!


Vet att du inte frågade efter det här, men:
http://www.youtube.com/watch?v=MqyV9KIBuPw

Vill du ha bra rörlighet för ATG-böj så är den där videon guld!

This post was edited by Fil on Jan 21 2014 08:07am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 21 2014 08:07am
Tack! Förövrigt det var den här jag menade.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 21 2014 08:08am
Quote (ankiie @ 21 Jan 2014 15:07)
Tack! Förövrigt det var den här jag menade.
http://www.youtube.com/watch?v=MqyV9KIBuPw


Haha, tänkte precis länka den :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 22 2014 12:27pm
Eftersom jag tycker att folk i min storlek eller tillomed mindre än mig tar jätte mycket mer så frågar jag er vad i tror jag tar i saker och ting? Förövrigt undrar jag om jag fortf bara är en tanig kille eller om det är något iaf?

Ja det blir en lite skrytbögbild.

Går ej att lägga img tag :S

https://www.dropbox.com/s/cgcwux6hacntxc1/20140122_172825.jpg
Go Back To Svenska Topic List
Prev1661662663664665820Next
Add Reply New Topic New Poll