d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1660661662663664723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2010 10:50am
Quote (R4mses @ Oct 2 2010 04:47pm)


boykax8 // loz

för tal amu

omg noob av mig trodde de va nl xD sry

This post was edited by M00NSHINE on Oct 2 2010 10:50am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 2 2010 11:17am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 2 2010 11:38am
dricker lite champange nu o ba stekr! ut på luffarkrog snart!

cya imorn!
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2010 11:42am
Quote (Ekaan @ Oct 2 2010 05:38pm)
dricker lite champange nu o ba stekr! ut på luffarkrog snart!

cya imorn!


dricker sketna Fem Komma Tvåan och lyssnar på skit musik ensam
bästa förkröket..
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 2 2010 11:43am
Quote (M00NSHINE @ Oct 2 2010 05:42pm)
dricker sketna Fem Komma Tvåan och lyssnar på skit musik ensam
bästa förkröket..


Fem Komma Tvåan är ju god :)
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2010 11:46am
Quote (SyB_BaM @ Oct 2 2010 05:43pm)
Fem Komma Tvåan är ju god :)


Har varken duschat eller orkar ställa in ölen i kylen sen igår x.x

Den funkar kall/varm men finns godare, billig är den i alla fall ^^

e: general white sitter man med också, vad tänkte man? varför inte ta något gott? vanlig portion eller gå loss på rape och rapa någon eller probe?? :zzz:

This post was edited by M00NSHINE on Oct 2 2010 11:47am
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 2 2010 11:57am
Någon som kan rusha min från act3 hell till a5 ?? eu sc l
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 2 2010 11:58am
Quote (Hellgren @ Oct 2 2010 05:57pm)
Någon som kan rusha min från act3 hell till a5 ?? eu sc l


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=48274805&f=170

bumpa denna så boostar jag







































































kanske

This post was edited by R4mses on Oct 2 2010 11:58am
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 2 2010 12:00pm
Ska man köpa Tal Armor för 700 fg?

Har hela setet då...

Eller vad ska jag annars göra med 700 fg om det finns nåt bättre, uber smiter?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Oct 2 2010 12:01pm
Quote (Hellgren @ 2 Oct 2010 17:57)
Någon som kan rusha min från act3 hell till a5 ?? eu sc l


eller nvm jag orkar inte

This post was edited by SCXiao on Oct 2 2010 12:07pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1660661662663664723Next
Closed New Topic New Poll