Quote (glasgowrangers1690 @ 16 Jan 2014 19:44)
Tredje roligaste passet och definitivt det skönaste!
Brukar inte köra ben då min vän inte gör det men har sagt att nu är det dags att börja med det!
Så iallafall så kommer det bli värk framöver

Har iofs värk i alla andra muskler också då jag ej kört på cirka 1.5mån
This post was edited by eviilution on Jan 16 2014 03:55pm