d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1660661662663664820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 16 2014 04:45am
Quote (glasgowrangers1690 @ Jan 16 2014 12:25am)
Rygg/Bröst/Biceps/Triceps idag pga att jag inte hunnit till gymmet senaste dagarna.

Pappersvändning på jobbet imorgon kommer inte alls bli kul.


Det var jävligt mycket för 1 pass
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Jan 16 2014 05:26am
Quote (eWaste @ 16 Jan 2014 11:45)
Det var jävligt mycket för 1 pass


Jo, tack. ^_^
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 16 2014 01:40pm
peppa mig för att gå till gymen och göra mina ben...
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Jan 16 2014 01:44pm
Quote (eviilution @ 16 Jan 2014 20:40)
peppa mig för att gå till gymen och göra mina ben...


Tredje roligaste passet och definitivt det skönaste!
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 16 2014 02:07pm
75x8 i bänken nu! Skönt pb :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 16 2014 03:54pm
Quote (glasgowrangers1690 @ 16 Jan 2014 19:44)
Tredje roligaste passet och definitivt det skönaste!


Brukar inte köra ben då min vän inte gör det men har sagt att nu är det dags att börja med det!

Så iallafall så kommer det bli värk framöver :D Har iofs värk i alla andra muskler också då jag ej kört på cirka 1.5mån

This post was edited by eviilution on Jan 16 2014 03:55pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 16 2014 04:01pm
Quote (eviilution @ Jan 16 2014 10:54pm)
Brukar inte köra ben då min vän inte gör det men har sagt att nu är det dags att börja med det!

Så iallafall så kommer det bli värk framöver :D Har iofs värk i alla andra muskler också då jag ej kört på cirka 1.5mån


Wat?! Har du kycklingben då eller?

This post was edited by eWaste on Jan 16 2014 04:02pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 16 2014 04:05pm
Quote (eWaste @ 16 Jan 2014 22:01)
Wat?! Har du kycklingben då eller?


Om jag har.

E:är ju inte så jätte stor i kroppen så det ser väl inte helt färjävligt ut ändå.

This post was edited by eviilution on Jan 16 2014 04:13pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2014 02:28am
Quote (eviilution @ Jan 16 2014 09:54pm)
Brukar inte köra ben då min vän inte gör det men har sagt att nu är det dags att börja med det!

Så iallafall så kommer det bli värk framöver :D Har iofs värk i alla andra muskler också då jag ej kört på cirka 1.5mån


Bli inte en sån som skippar ben! Det finns nästan inget fulare än en oproportionerlig kropp. Här ska ja hjälpa dig att vilja köra ben.

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 19 2014 06:45am
Knäböj 95x6 :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1660661662663664820Next
Add Reply New Topic New Poll