d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev165666768694356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 16 2013 02:40am
Quote (Fil @ 16 Nov 2013 10:20)
Ah, men kvällen slutade inte där, fick med mig ett nummer av en riktigt fräsch yngre tjej, grejen var den att jag frågade inte ens, hon bara skrev det på min arm och jag skrev mitt på hennes. Fattade aldrig vad som hände riktigt :p

E: insåg nu att jag kört hårt inatt, somnade vid fyra och känner mig pigg nu. Undrar om jag kommer rasa om ett par timmar?


Låter som en soft kväll hursomhelst!

Najs med numret till bruden, ska du höra av dig eller? ;)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2013 02:53am
Quote (Alphabetz @ 16 Nov 2013 10:40)
Låter som en soft kväll hursomhelst!

Najs med numret till bruden, ska du höra av dig eller? ;)


Ah, ska nog det :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 04:33am
tyckte jag hörde på nyhetsmorgon att "bara" 18 miljoner har donerats till offren i filippinerna. började fundera på hur mycket som läggs på att rösta fram nästa idolbög... suck
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 16 2013 04:34am
Quote (Simon @ Nov 16 2013 11:33am)
tyckte jag hörde på nyhetsmorgon att "bara" 18 miljoner har donerats till offren i filippinerna. började fundera på hur mycket som läggs på att rösta fram nästa idolbög... suck


Jag kollade faktiskt på idol igår, måste varit sämsta omgången någonsin för 3 / 5 som var kvar i tävlingen kunde knappt sjunga öht

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 16 2013 04:35am
Quote (Simon @ 16 Nov 2013 12:33)
tyckte jag hörde på nyhetsmorgon att "bara" 18 miljoner har donerats till offren i filippinerna. började fundera på hur mycket som läggs på att rösta fram nästa idolbög... suck


Bara? Jag har inte skänkt en krona o kommer inte göra det heller.
come at me white knighters
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 16 2013 04:36am
Quote (SpAz. @ 16 Nov 2013 12:35)
Bara? Jag har inte skänkt en krona o kommer inte göra det heller.
come at me white knighters


Jag tog pengar
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 04:36am
Quote (SpAz. @ 16 Nov 2013 12:35)
Bara? Jag har inte skänkt en krona o kommer inte göra det heller.
come at me white knighters


försöker kolla upp siffror på hur många som röstar totalt under en idolsäsong, blir inte ett dugg förvånad om det kommer upp i samma summa (om man räknar hela säsongen). det är ju det som är det tragiska. jag har inte heller donerat en spänn till filippinerna men ska nog göra det
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 16 2013 04:37am
Quote (Simon @ 16 Nov 2013 12:36)
försöker kolla upp siffror på hur många som röstar totalt under en idolsäsong, blir inte ett dugg förvånad om det kommer upp i samma summa (om man räknar hela säsongen). det är ju det som är det tragiska. jag har inte heller donerat en spänn till filippinerna men ska nog göra det


Ok
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 04:39am
Quote (SpAz. @ 16 Nov 2013 12:37)
Ok


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 16 2013 04:40am
Quote (Simon @ Nov 16 2013 11:36am)
försöker kolla upp siffror på hur många som röstar totalt under en idolsäsong, blir inte ett dugg förvånad om det kommer upp i samma summa (om man räknar hela säsongen). det är ju det som är det tragiska. jag har inte heller donerat en spänn till filippinerna men ska nog göra det


Inte direkt konstigt att folk lägger mer pengar på nöjen än på välgörenhet?

Kan jag räkna med att du lägger mer pengar på fillipinerna än på öl denna månaden?
Go Back To Svenska Topic List
Prev165666768694356Next
Add Reply New Topic New Poll