d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev16566676869159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 5 2014 08:11am
Quote (Mikob @ Nov 5 2014 03:00pm)
En gång per acc ja. Så alla hans acc+scumbag friends han bad om hjälp gjorde det pga att han inte fick som han ville. Inte första gången, hela rep systemet är ju värdelöst i vilket fall :lol:


Menade just det, känns jävligt ambitiöst(?) att fråga alla polare om hjälp att dra ner en snubbes rep ^^
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 5 2014 09:17am
Quote (Orvar @ Nov 5 2014 03:11pm)
Menade just det, känns jävligt ambitiöst(?) att fråga alla polare om hjälp att dra ner en snubbes rep ^^


Tar typ 1sek att skriva ett steam message sant xD
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Nov 5 2014 11:57am
Quote (Orvar @ Nov 5 2014 01:55pm)
Hjälpte till lite också :]

Folk kan bara ge -rep en gång btw, så är ett flertal som gjort -rep på dig


Allt hände inom 1 timma, direkt jag hamnade på +1 så var jag nere på -5 igen inom 5 min.. Ty för rep tho :)

Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Nov 5 2014 03:29pm
förlorat 9 games i rad nu på DMG och inte rankat ner än, förstår mig verkligen inte på rankingsystemet i cs

har gått från att möta eagle/lem/supreme till dubbelak dock, så börjar nog närma sig
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Nov 9 2014 03:30pm
Quote (RistVaLL @ Nov 1 2014 01:35am)
Det har jag bett polaren göra bra länge, men han vägrar lol :P
Keep me updated plz! ^


har funkat felfritt sen omformatering, :)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 9 2014 03:30pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 9 Nov 2014 22:30)
har funkat felfritt sen omformatering, :)


fan va nice! :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 10 2014 05:15am
Kanske ska börja streama?

Om dstorn pallar det o jag fortf har över 150 fps
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 10 2014 05:42am
Quote (ChingeR @ Nov 10 2014 12:15pm)
Kanske ska börja streama?

Om dstorn pallar det o jag fortf har över 150 fps


do it, har 280-320 ping med obs yo
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 10 2014 05:47am
Quote (ChingeR @ Nov 10 2014 12:15pm)
Kanske ska börja streama?

Om dstorn pallar det o jag fortf har över 150 fps


I wud look :]
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Nov 10 2014 01:37pm
Någon som vill lira?
Go Back To Svenska Topic List
Prev16566676869159Next
Closed New Topic New Poll