Quote (Mikob @ Jan 14 2014 12:20pm)
Blev halvt mörkrädd när jag läste Lauls krönika. Trodde inte riktigt en så "stor" journalist kunde vara så fruktansvärt insnöad på sitt egna spår.
Läste hans rubrik, skrattade högt och scrollade vidare till något annat istället. Laul är ju helt körd. För honom handlar det bara om vilken sport som är störst.
Att fotboll har mest utövare gör den störst, golf är faktiskt trea (2008).
Man skulle kunna säga att Stenson vann ballon d'Or för golfare, Zlatan var inte ens top 3 i fotboll.