Quote (PlaaD @ 24 May 2012 16:14)
Lite båda, såg inte hela matchen men det enda egentliga ni vann på var väl bollinnehav?
Lol'd :D. Läser enbart på Dif's hemsida. Eller spanar in sportbladet ibland men inte för att få ordentliga resultat då...
Du tror inte dif's hemsida är vinklad lite åt något håll? Precis som AIKs eller helsingborgs.. Det bästa är att se matchen själv o lita på sina egna ord. ^^
förövrigt såg jag heif-dif och håller med umade om att dom i princip kontrollerade matchen. Ni hade några få "farliga" chanser, typ santos eller vad han nu heter och o sen målet var iofs snyggt.
Eller jag kollade halvt på peking-åtvidaberg o halvt på heif-dif.
This post was edited by berhemuli on May 24 2012 08:19am