d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1656667686998Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 24 2012 08:17am
Quote (PlaaD @ 24 May 2012 16:14)
Lite båda, såg inte hela matchen men det enda egentliga ni vann på var väl bollinnehav?




Lol'd :D. Läser enbart på Dif's hemsida. Eller spanar in sportbladet ibland men inte för att få ordentliga resultat då...


Du tror inte dif's hemsida är vinklad lite åt något håll? Precis som AIKs eller helsingborgs.. Det bästa är att se matchen själv o lita på sina egna ord. ^^

förövrigt såg jag heif-dif och håller med umade om att dom i princip kontrollerade matchen. Ni hade några få "farliga" chanser, typ santos eller vad han nu heter och o sen målet var iofs snyggt.
Eller jag kollade halvt på peking-åtvidaberg o halvt på heif-dif.

This post was edited by berhemuli on May 24 2012 08:19am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 24 2012 08:27am
Quote (berhemuli @ 24 May 2012 16:17)
Du tror inte dif's hemsida är vinklad lite åt något håll? Precis som AIKs eller helsingborgs.. Det bästa är att se matchen själv o lita på sina egna ord. ^^

förövrigt såg jag heif-dif och håller med umade om att dom i princip kontrollerade matchen. Ni hade några få "farliga" chanser, typ santos eller vad han nu heter och o sen målet var iofs snyggt.
Eller jag kollade halvt på peking-åtvidaberg o halvt på heif-dif.


Mjo klart, men Helsingborg hade väl bara 1 skott PÅ mål? Kan vart så att jag just såg matchen när DIF spelade bättre dessutom.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 24 2012 08:29am
gais ger 4.75 idag mot gnaget! lira era pengar på gais! :p la själv 50kr.

This post was edited by berhemuli on May 24 2012 08:29am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 24 2012 09:38am
Quote (PlaaD @ May 24 2012 04:14pm)
Lite båda, såg inte hela matchen men det enda egentliga ni vann på var väl bollinnehav?




Lol'd :D. Läser enbart på Dif's hemsida. Eller spanar in sportbladet ibland men inte för att få ordentliga resultat då...


Eftersom du uttalar dig om något du inte sett så avstår jag från att förolämpa dig då detta inte är lönt. Du har gjort det så bra själv :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 24 2012 09:54am
Quote (umade @ 24 May 2012 17:38)
Eftersom du uttalar dig om något du inte sett så avstår jag från att förolämpa dig då detta inte är lönt. Du har gjort det så bra själv :D


Som jag skrev
Quote (PlaaD @ 24 May 2012 16:27)
Mjo klart, men Helsingborg hade väl bara 1 skott PÅ mål? Kan vart så att jag just såg matchen när DIF spelade bättre dessutom.

Om HIF var bättre resten av matchen tar jag tillbaka det jag sa men av det jag såg så va DIF det bättre laget.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 24 2012 10:06am
Quote (PlaaD @ May 24 2012 05:54pm)
Som jag skrev

Om HIF var bättre resten av matchen tar jag tillbaka det jag sa men av det jag såg så va DIF det bättre laget.


Vi hade inte ett skott på mål.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 24 2012 12:54pm
backmiss deluxe för gais.. 1-0 lundberg! Härligt o avsluta med 3p!
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
May 31 2012 09:21am
Tack för allt Lidas! Kommer sakna dig i Detroit!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 8 2012 05:08am
Bump för EM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 8 2012 09:28am
Quote (umade @ 8 Jun 2012 13:08)
Bump för EM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


B)

lär kolla på alla matcher :mellow:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1656667686998Next
Add Reply New Topic New Poll