d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16566676869329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 21 2010 04:15am
Roligt, nej?
Dryga svenskar? ja
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2010 04:41am
Quote (tempo22 @ 21 Mar 2010 11:15)
Roligt, nej?
Dryga svenskar? ja


för att citera George Costanza från Seinfeld, "The jerk factory called, they're running out of you".
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 21 2010 04:50am
den tog hårt
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2010 05:01am
Quote (tempo22 @ 21 Mar 2010 11:50)
den tog hårt


:wacko:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 21 2010 05:09am
Quote (pawa @ Mar 21 2010 01:10am)
kolla chattlog, greker är korkade som fan :D

http://i40.tinypic.com/2a4zg8w.png


vadup med gitarren?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2010 09:18am
Quote (Charlieone @ 21 Mar 2010 12:09)
vadup med gitarren?


dno, han var söt
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 21 2010 09:25am
Quote (pawa @ Mar 21 2010 03:18pm)
dno, han var söt


Keh

This post was edited by Charlieone on Mar 21 2010 09:26am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2010 10:36am
1000 på tempest, herregud vilken feeder - värre har jag aldrig sett

This post was edited by pawa on Mar 21 2010 10:37am
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Mar 21 2010 10:37am
Quote (pawa @ 21 Mar 2010 18:36)
1000 på tempest, herregud vilken feeder - värre har jag aldrig sätt


där ser man


eller tixon med 0-11 på sand wraith

This post was edited by 1000 on Mar 21 2010 10:40am
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Mar 21 2010 10:37am
Quote (pawa @ 21 Mar 2010 18:36)
1000 på tempest, herregud vilken feeder - värre har jag aldrig sätt


ja eller hur vilket jävla sätt!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev16566676869329Next
Add Reply New Topic New Poll