d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev16566676869325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 27 2010 07:57am
Ölhävar musik ffs! :D

10/10 cuz klassiker of doom!

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 27 2010 08:22am
10/10

Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Jun 27 2010 08:49am
1/10 sorry, dålig låt och inte på humör för hiphop :angel:


Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 27 2010 09:23am
Hade du lyssnat och hört dom börja rappa, så hade du hört att det var på finska. Och där av sagt 10/10 :angry:

Där av 0/10 på din låt :fume:

Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Jun 27 2010 06:57pm
jag lyssnade, och den sög. Ronny&Ragge suger också, 0/10 :(

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 27 2010 07:03pm
LO;LOLPLOL Orup -10/10 xD

Denna 80talare e dock en 10/10 B)

Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Jun 27 2010 07:14pm
Orup e ju mysiga :( och sorry men disco är inget för mig, blir en low 1/10 på den där.

wtb Guz så jag kan få lite höga betyg igen :lol:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 28 2010 05:18am
4/10 Hyffsad

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 28 2010 05:33am
Quote (AsDrake @ Jun 28 2010 12:18pm)
4/10 Hyffsad

http://www.youtube.com/watch?v=J91Hpd3d7sY


1/10 - inte på humör för huvudvärks låtar direkt :/

http://www.youtube.com/watch?v=PtWBoI-UVNc

därför tar jag en huvudvärks låt :blush:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 28 2010 05:58am
Quote (TB4g @ Jun 28 2010 12:33pm)
1/10 - inte på humör för huvudvärks låtar direkt :/

http://www.youtube.com/watch?v=PtWBoI-UVNc

därför tar jag en huvudvärks låt :blush:


5/10

http://www.youtube.com/watch?v=LSngUmsK0wA

This post was edited by Mikob on Jun 28 2010 05:59am
Go Back To Svenska Topic List
Prev16566676869325Next
Add Reply New Topic New Poll