Quote (eWaste @ Dec 16 2011 07:37am)
Lira shaco jungle ganka 24/7
Bannad precis varje game.
Quote (eWaste @ Dec 16 2011 07:37am)
Lira shaco jungle ganka 24/7
Han är bannad i varje game.
Quote (Ez4Real @ Dec 15 2011 10:40pm)
ett bra tips e att ge fan i att skriva gör ngn fel skriv bara "come on guys we got it next time" eller något liknande. vette fan hur det funkar i denna säsong men så jag tog mig till 1500 förra. i solo Q
+ att det funkar i normal game
Klart man gör, precis det jag gör. tro inte att jag ragar, har inte jort det ett enda game förutom i chatten efter. ragar man så har man förlorat. det är ju det alla gör och det är då man förlorar.
Folk denna sesongen tror jag tror att dom är uber pro för att dom kollat på hotshoots stream eller något, efter som att det blev populärt nu så torr jag fler värdelösa snorungar tror dom är kungar och vågar spela ranked.
LoL är det sämsta spelet som någonsin jorts men missförstå mig fel

gillar endå att spela det haha xD
Spela mid emd en gubbe du gibbar som en kung, bär alla lanes, det är det enda sättet, elelr spela bot för det är ALLTID dom som failar. Fast jag tror att sånna teorier inte håller tror inte det är så. i solo que är det 50/50
Jag kan spela cassiopeia mid som jag had tänkt att börja göra igen nu

Men det är inte kul, då är det för lätt därför jag slutade med det. men skall börja bära lite igen med henne hade jag tänkt, då är det inte kul att spela men man bär :/
This post was edited by LinkToMyProfile on Dec 16 2011 05:25am