d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev164656667684356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 15 2013 05:03pm
OUT HERE IN THE FIELDS!

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 15 2013 06:09pm
Godnatt, fuck förkylning
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2013 06:57pm
Stämningen när man råkar ragga på en fd klasskompis mamma
Member
Posts: 7,694
Joined: Oct 1 2009
Gold: 20,000.00
Nov 15 2013 07:47pm
Quote (Fil @ Nov 16 2013 02:57am)
Stämningen när man råkar ragga på en fd klasskompis mamma


har någon hunnit se denna ? :O
http://www.youtube.com/watch?v=OiTiKOy59o4

This post was edited by ronkrobin on Nov 15 2013 07:49pm
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 16 2013 02:07am
Quote (Fil @ 16 Nov 2013 02:57)
Stämningen när man råkar ragga på en fd klasskompis mamma


Pinsamt?
Hur fan lyckades du med det? ;)

Frågan kvarstår dock fortfarande, fick du till det? :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2013 02:16am
Quote (Alphabetz @ 16 Nov 2013 10:07)
Pinsamt?
Hur fan lyckades du med det? ;)

Frågan kvarstår dock fortfarande, fick du till det? :)


hon såg ut att vare bara ett par år äldre än mig, helt sjukt.
hon var ju ute med dottern, så det blev lite pinsamt :D

Nej jag slutade när jag insåg :p

This post was edited by Fil on Nov 16 2013 02:17am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 16 2013 02:18am
Quote (Fil @ 16 Nov 2013 10:16)
hon såg ut att vare bara ett par år äldre än mig, helt sjukt.
hon var ju ute med dottern, så det blev lite pinsamt :D

Nej jag slutade när jag insåg :p


Haha, fyfan va sjukt!
Förstår att det blev stelt, kan tänka mig :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2013 02:20am
Quote (Alphabetz @ 16 Nov 2013 10:18)
Haha, fyfan va sjukt!
Förstår att det blev stelt, kan tänka mig :)


Ah, men kvällen slutade inte där, fick med mig ett nummer av en riktigt fräsch yngre tjej, grejen var den att jag frågade inte ens, hon bara skrev det på min arm och jag skrev mitt på hennes. Fattade aldrig vad som hände riktigt :p

E: insåg nu att jag kört hårt inatt, somnade vid fyra och känner mig pigg nu. Undrar om jag kommer rasa om ett par timmar?

This post was edited by Fil on Nov 16 2013 02:23am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 16 2013 02:26am
Quote (Fil @ 16 Nov 2013 10:20)
Ah, men kvällen slutade inte där, fick med mig ett nummer av en riktigt fräsch yngre tjej, grejen var den att jag frågade inte ens, hon bara skrev det på min arm och jag skrev mitt på hennes. Fattade aldrig vad som hände riktigt :p

E: insåg nu att jag kört hårt inatt, somnade vid fyra och känner mig pigg nu. Undrar om jag kommer rasa om ett par timmar?


fortfarande drunk.. Drick en liter vatten o gå o lägg dig
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2013 02:31am
Quote (c00kie_m0nster @ 16 Nov 2013 10:26)
fortfarande drunk.. Drick en liter vatten o gå o lägg dig


Ah, får se om jag kan sova :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev164656667684356Next
Add Reply New Topic New Poll