Quote (Nickeee @ 3 Nov 2014 17:03)
förlorade en sådan match där vi tog 13 första halvan för 2 dagar sen, så irriterande att man inte kan lyckas med 3 jävla rundor lol.
jaa, har också varit i det förlorande laget i en sån situation ^^
vi trollade ju bara de första 5 rundorna, rushade upp mid o skit
sen insåg vi att vi håller på att vända så vi började lira seriöst
