Quote (berhemuli @ 11 Jan 2014 01:30)
Mjo det komiska är väl att AIK har publikrekordet.. i bandy.. Det sista man tänker på när man tänker på AIK, dvs bandy.
En annan imponerande sak förutom att de hade behövt 25 % fler på plats och därmed "inte riktigt" krossade rekordet - de är nämligen inte ens näst bäst, för där finns Örebro!
Jag menar, att AIK ändå skulle kunna dra 15000 är en sak, men att Örebro drar fler på en seriematch i bandy än en Stockholmsklubb drar i fotboll...