d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev16465666768545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 31 2012 02:49am
Quote (ChingeR @ 31 May 2012 02:25)
ngn som vill köpa?

http://img171.imageshack.us/img171/5989/d3sellout.png


wtb
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 31 2012 04:05am
Quote (Kerzhakov @ May 31 2012 01:37am)
Värt något?
lvl 57




fick offer på 200 fg
vad kan jag få för bältet?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 05:05am
Quote (Kerzhakov @ May 31 2012 11:05am)
fick offer på 200 fg
vad kan jag få för bältet?


Runt 200fg tbh
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 06:23am
Quote (PlaaD @ 31 May 2012 01:15)
Hitta legendary stav, tråkigt nog sög den :(
Får hoppas på 200+k


Hatar att AH har fee, vafan är det bra för? Behöver Blizzard guldet dem själva skapar? :bonk:
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 31 2012 06:36am
Quote (PlaaD @ 31 May 2012 14:23)
Hatar att AH har fee, vafan är det bra för? Behöver Blizzard guldet dem själva skapar?  :bonk:


för att guld ska behålla sitt värde längre
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 06:48am
Quote (Tixon @ 31 May 2012 14:36)
för att guld ska behålla sitt värde längre


Men still, jag är jude vill ha mitt guld :cry:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 31 2012 06:54am
hittade skit legendary bracers ._.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 31 2012 07:38am
Jag hittade min första legendary igår, så var det en hamburgare :drool:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 31 2012 07:50am
Quote (SyB_BaM @ 31 May 2012 15:38)
Jag hittade min första legendary igår, så var det en hamburgare :drool:


haha horadrims burgah? :D

Hittade dessa, vad tror ni om pris?

över 700k va?

Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 31 2012 08:28am
Quote (ChingeR @ 31 May 2012 15:50)
haha horadrims burgah? :D

Hittade dessa, vad tror ni om pris?

över 700k va?

http://img215.imageshack.us/img215/1753/nativevoid.png


ginger kan du ge mig lite eller ska du ha belial í rumpis?
Go Back To Svenska Topic List
Prev16465666768545Next
Add Reply New Topic New Poll