Quote (umade @ 24 May 2012 16:10)
Såg du matchen mot oss PlaaD eller pratar du ur nattmössan?
Lite båda, såg inte hela matchen men det enda egentliga ni vann på var väl bollinnehav?
Quote (berhemuli @ 24 May 2012 16:11)
han läser nog MEDIA och bajenbladet

och litar blint på det! (iofs vet jagi nte vad dom skrev om den matchen)

Lol'd :D. Läser enbart på Dif's hemsida. Eller spanar in sportbladet ibland men inte för att få ordentliga resultat då...
This post was edited by PlaaD on May 24 2012 08:15am