d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev164656667681131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 26 2010 09:28am
Quote (Marcusd0 @ Dec 26 2010 05:27pm)
Kul kör 3v5 i ranked..

nu lämna en till 2v5............. -_-


hihhihihihihi :evil:
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 26 2010 09:29am
men då vinner ni ju :thumbsup:


om du nu är i laget som är 5kvar :blush:
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 26 2010 09:30am
Quote (swewik @ 26 Dec 2010 17:29)
men då vinner ni ju  :thumbsup:


om du nu är i laget som är 5kvar  :blush:


Nej.. och ändå ägde jag sönder mid lane...

Så jävla tråkigt när man ser att det är 3-4st mid hela tiden.. ah men tjena jag tar dom b)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 26 2010 02:04pm
ja fattar inte folk som köper:
Avarice Blade

+12% Critical Strike Passive: Gain an additional 5 Gold every 10 seconds.

den ger 12crit som ni ser och 360guld på 30 MINUTER de är ca ett halvt game. sen efter de så ska dom sälja svärdet och köpa annat

man förlorar säkert 1/4 av vad man betalat när man säljer det också? alltså ca 200guld får då tillbaka 550g.

550+360= 910 guld

hjälp mig övertala folket som köper detta att dom ska köpa annat skit istället..........

Marcusd0 är ett offer ^_^


måste ju vara bättre att köpa: Cloak of Agility

+18% Critical Strike

och skippa att sälja och bygger på main eq dirr?

This post was edited by swewik on Dec 26 2010 02:05pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 26 2010 02:15pm
sen va spelar det för roll att man har 100% crit om man ändå bara skadar 100?

äre ju bättre man satsar på dmg i början
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 27 2010 11:17am
Quote (swewik @ Dec 26 2010 08:15pm)
sen va spelar det för roll att man har 100% crit om man ändå bara skadar 100?

äre ju bättre man satsar på dmg i början


hade runt 300 ad med ashe och critade 1,3 k så kriten gör ganksa mycket damage men ser vad du menar.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 27 2010 02:34pm
Ding 30*

"Congratz"

Ah tackar ^_^
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 27 2010 03:53pm
Quote (LinkToMyProfile @ Dec 27 2010 05:17pm)
hade runt 300 ad med ashe och critade 1,3 k så kriten gör ganksa mycket damage men ser vad du menar.


ad komme inte på förkortningen-.-'
a....damage?
du menar vanlig skada 300 antar jag...

då har du massa runor som ger extra crit dmg%? + infinity edge som ger 250%?
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 27 2010 03:54pm
Quote (swewik @ Dec 27 2010 11:53pm)
ad komme inte på förkortningen-.-'
a....damage?
du menar vanlig skada 300 antar jag...

då har du massa runor som ger extra crit dmg%? + infinity edge som ger 250%?


attack dmg

e: mm dmgen på dina auto attacks

This post was edited by DeadlylulZ on Dec 27 2010 03:55pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 27 2010 08:42pm
finns de nått annat forum än d2jsp etc man kan hitta sköna lirare?

ej ryssar/spjanorer/polaker eller 12 åriga skåningar som är ''världsmästare''?
Go Back To Svenska Topic List
Prev164656667681131Next
Add Reply New Topic New Poll