d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev16465666768325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 19 2010 07:10pm
2/10 :wacko:

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 20 2010 09:41pm

gillar inte sån där musik så mkt

3/10
[IMG]
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Jun 20 2010 09:49pm
7/10.

Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 21 2010 03:27am
Quote (Giraffkanon @ Jun 21 2010 03:49am)
7/10.

http://www.youtube.com/watch?v=XetexhUTCYI


2/10 Gillar inte hiphop :'d

http://www.youtube.com/watch?v=n9AcG0glVu4

This post was edited by syndicateffs on Jun 21 2010 03:28am
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 21 2010 03:56am
Själv har jag svårt för musik när de gurglar och vrålar ut texten. Spelar ingen roll om de nu råkar vara duktiga på det de gör :C
Fattar heller inte hur folk kan lyssna på så tunga & repetitiva riff utan att få omedelbar huvudvärk.
Kan dock säga att jag har hört värre och man får allt en liten kick ^_^ 3/10.



Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 21 2010 04:05am
Rätt trevlig låt! 7/10 :)

Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 21 2010 06:47am
Quote (GuZ @ Jun 21 2010 09:56am)
Själv har jag svårt för musik när de gurglar och vrålar ut texten. Spelar ingen roll om de nu råkar vara duktiga på det de gör :C
Fattar heller inte hur folk kan lyssna på så tunga & repetitiva riff utan att få omedelbar huvudvärk.
Kan dock säga att jag har hört värre och man får allt en liten kick ^_^ 3/10.

http://www.youtube.com/watch?v=TS9_ipu9GKw


snacka inte skit om riffen va :D dom e ju as sköna, H-stämda guror >
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Jun 21 2010 09:38am
@ alphabetz låt

älskar den låten, men lite sorlig lätt en 9/10

dett är min 100% favorit låt - älskar rösten :wub:


This post was edited by FreakYzX on Jun 21 2010 09:38am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 27 2010 07:51am
3/10

Tyckte INTE att sången passade :|

Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 27 2010 07:55am
fan vad det för skit erik? xd

2/10

Go Back To Svenska Topic List
Prev16465666768325Next
Add Reply New Topic New Poll