d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev163646566674356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2013 01:44pm
Sitter nere på stan och ska se fotboll med brorsan. Vi borde göra såhär oftare. 5 minuter att gå till centrum.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 15 2013 01:59pm
Quote (Simon @ 15 Nov 2013 20:41)
det är fredagkväll och jag är nykter :thumbsup:


Same same, har en timme på mig att bestämma mig för om jag ska till stan och bli full eller inte

Har ingen vidare lust att sitta hemma - har ingen vidare lust att gå på krogen

what do
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 15 2013 02:00pm
Quote (SCXiao @ 15 Nov 2013 21:59)
Same same, har en timme på mig att bestämma mig för om jag ska till stan och bli full eller inte

Har ingen vidare lust att sitta hemma - har ingen vidare lust att gå på krogen

what do


sätt dig på en parkbänk bre'
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 15 2013 02:02pm
Quote (Simon @ 15 Nov 2013 21:00)
sätt dig på en parkbänk bre'


Har ingen vidare lust att bli våldtagen av Achmed&Kusinerna heller :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 15 2013 02:03pm
Quote (SCXiao @ 15 Nov 2013 22:02)
Har ingen vidare lust att bli våldtagen av Achmed&Kusinerna heller :(


vägra vara ett offer!!
våldta achmed&kusinerna
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 15 2013 02:04pm
Quote (Simon @ 15 Nov 2013 21:03)
vägra vara ett offer!!
våldta achmed&kusinerna


Nowai då lär dom ju spotta i min kebab framöver
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 15 2013 03:24pm
görs

This post was edited by Ekaan on Nov 15 2013 03:32pm
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 15 2013 03:41pm
Jävla najs med pilsner och Magic b)
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 15 2013 04:40pm
Quote (Ekaan @ 15 Nov 2013 23:24)
görs


Lack över fotboll typ summerar mitt humör just nu. Känner mig sådär otrevlig mot folk atm.
Blä

Självrå steekan?

This post was edited by Alphabetz on Nov 15 2013 04:41pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2013 04:45pm
Quote (Alphabetz @ Nov 15 2013 11:40pm)
Lack över fotboll typ summerar mitt humör just nu. Känner mig sådär otrevlig mot folk atm.
Blä

Självrå steekan?


0-1 känns tungt med tanke på att vi var en kvart från kryss fast å andra sidan är 0-1 mot Portugal på bortaplan ett godkänt resultat, det blir spännande på Tisdag iaf!

Go Back To Svenska Topic List
Prev163646566674356Next
Add Reply New Topic New Poll