d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev16364656667159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 28 2014 12:59pm
Quote (RistVaLL @ 28 Oct 2014 17:53)
nae, med tanke på att man inte kan se båda sidorna på en "iig"
du måste få prints av båda sidor isf, och det kan du inte få via market.


valid point!
men tycker fortfarande att en öppen marknad bidrar med mer flexibilitet till köpare och det kan ju inte vara så svårt att implementera two-side view på inspect weapon

fått 30+ kills 5 games i rad nu, men förlorat varenda en

aaaaaand im back to MGE :[
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 28 2014 03:18pm
Quote
fått 30+ kills 5 games i rad nu, men förlorat varenda en


haha, grims?
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 29 2014 02:50pm
Quote (RistVaLL @ 28 Oct 2014 22:18)
haha, grims?


hehe några games, men 3 games var med irl polare och vi spelade riktigt jämnt mot andra laget, då har jag absolut inget emot en förlust så länge det var en bra match

men när man hamnar med 4 ruskis (literally) som skriker i miccen konstant (på ryska) och 2 pers har mindre än 0.05 kd då är det mindre roligt
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 31 2014 08:31am
Quote (ChingeR @ Oct 28 2014 10:12am)
Du får ta o öppna portar för csgo vi routern!

Å vad gäller korrupta .pak filer så har det säkerligen med defekta minnen att göra :)


Dont know how to doooo,
Stängde av antivirus osv igår, men de blev inte bättre för det.. Körde 2-3 games och sen när jag skulle köra nästa så blev det en cooldown istället.. tröck på accept och när det står 10/10 players ready ''Your match is ready'' så connectades jag inte utan va bara kvar i lobbyn
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 31 2014 12:47pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 31 Oct 2014 16:31)
Dont know how to doooo,
Stängde av antivirus osv igår, men de blev inte bättre för det.. Körde 2-3 games och sen när jag skulle köra nästa så blev det en cooldown istället.. tröck på accept och när det står 10/10 players ready ''Your match is ready'' så connectades jag inte utan va bara kvar i lobbyn


Kolla guide, är i marocko just nu så orkar inte fixa nu :p
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 31 2014 04:40pm
haha wtf, vi vann ett game och när vi försökte queauea nästa, stod att vi fortf var ingame
reconnectade vi kom man till scoreboard och såg stats igen

klickade på abandon o fick ban i 30 minuter xd
stabilt
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 31 2014 06:15pm
jao steam låg nere i en liten stund runt det där hände ^^
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 31 2014 07:34pm
Quote (ChingeR @ Oct 31 2014 06:47pm)
Kolla guide, är i marocko just nu så orkar inte fixa nu :p


Omformaterade datorn nyss, nu har det funkat i ~4 games, får se om de fortsätter...
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 31 2014 07:35pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 1 Nov 2014 02:34)
Omformaterade datorn nyss, nu har det funkat i ~4 games, får se om de fortsätter...


Det har jag bett polaren göra bra länge, men han vägrar lol :P
Keep me updated plz! ^
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 31 2014 10:11pm
Quote (RistVaLL @ Nov 1 2014 01:35am)
Det har jag bett polaren göra bra länge, men han vägrar lol :P
Keep me updated plz! ^


Har fungerat hela kvällen, dock så är jag hos min bror nu så jag håller tummarna för att det faktiskt inte är något med internet som krånglar hemma hos mig..
Go Back To Svenska Topic List
Prev16364656667159Next
Closed New Topic New Poll