d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev16364656667545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,876
Joined: Jul 16 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 04:40pm
Quote (ChingeR @ May 31 2012 12:09am)
you don't know nothing

blev såld efter 1h ;)

I know more than you do, so fak of


Nån blåst som köpte skiten då



This post was edited by Seyah on May 30 2012 04:45pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 30 2012 05:12pm
Quote (Seyah @ 31 May 2012 00:40)
Nån blåst som köpte skiten då


eller du som är noob på priser ;)

säljer o köper massor med saker skaru veta
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 30 2012 05:12pm
lugn nu
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 30 2012 05:15pm
Hitta legendary stav, tråkigt nog sög den :(
Får hoppas på 200+k
Member
Posts: 13,876
Joined: Jul 16 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 05:39pm
Quote (ChingeR @ May 31 2012 01:12am)
eller du som är noob på priser ;)

säljer o köper massor med saker skaru veta


yup

du är duktig du
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 30 2012 06:25pm
ngn som vill köpa?

Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 30 2012 06:36pm
Quote (ChingeR @ 31 May 2012 02:25)
ngn som vill köpa?

http://img171.imageshack.us/img171/5989/d3sellout.png


1fg @ 2 lmk bin
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 30 2012 06:37pm
Värt något?
lvl 57

Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 30 2012 06:47pm
Quote (Kerzhakov @ 31 May 2012 02:37)
Värt något?
lvl 57

http://i46.tinypic.com/10dd24i.jpg


Jao, sälj på AH
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 30 2012 06:57pm
Quote (Marcusd0 @ May 31 2012 01:47am)
Jao, sälj på AH


vad ska ja ha för startbud etc?
aldrig fått något sålt där
Go Back To Svenska Topic List
Prev16364656667545Next
Add Reply New Topic New Poll