☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Dota 2
Prev
1
63
64
65
66
67
621
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 128089
Replies: 6201
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#641
Oct 3 2012 09:08am
Quote (umade @ 3 Oct 2012 17:07)
LOL
Dendi körde pudge armlet igår
haha fan va nice
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#642
Oct 3 2012 09:45am
Quote (Jewhannes @ Oct 3 2012 04:04pm)
http://i.imgur.com/wRUWK.png
checka mitt rubs game
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#643
Oct 3 2012 06:43pm
Laddar upp sjukt nice jugger moment
submittade till top 10 och lägger upp på jutub nu
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#644
Oct 3 2012 06:46pm
This post was edited by umade on Oct 3 2012 06:56pm
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#645
Oct 3 2012 07:03pm
Quote (umade @ 4 Oct 2012 02:46)
http://www.youtube.com/watch?v=ngxuU9XWOOw
nice
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#646
Oct 3 2012 07:04pm
Quote (Jewhannes @ Oct 4 2012 03:03am)
nice
ty bro
hoppas deli ser, visar sina vänner så jag får vara standin för navi när xboct kör sin bmw
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#647
Oct 3 2012 07:23pm
Quote (umade @ Oct 4 2012 02:04am)
ty bro
hoppas deli ser, visar sina vänner så jag får vara standin för navi när xboct kör sin bmw
hahaahahahahahaahha
Marcusd0
Member
Posts: 205,303
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#648
Oct 3 2012 08:17pm
Quote (umade @ 4 Oct 2012 02:46)
http://www.youtube.com/watch?v=ngxuU9XWOOw
l0l gg
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#649
Oct 4 2012 08:41am
jugger riktigt skön hero ju
brukade inte spela den jätteofta
men på med fury, phase, poor mans shield och agha, sen dödar man allt och alla ezpk
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#650
Oct 4 2012 09:08am
Quote (umade @ Oct 4 2012 03:41pm)
jugger riktigt skön hero ju
brukade inte spela den jätteofta
men på med fury, phase, poor mans shield och agha, sen dödar man allt och alla ezpk
möt mig med fury phase poor man's shield och agha så ska vi se
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
63
64
65
66
67
621
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact