d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev16364656667156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Dec 12 2011 05:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 12 2011 11:30pm)
Det här spelet är sämst.

Terran > Terran

Terran > Protoss

Terran > Zerg

Med andra ord:

Sten, sten, sten.


fixed
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 13 2011 02:44am
Quote (d0oh @ Dec 13 2011 12:15am)
fixed


xD

vem är på FFA ikväll? Ska försöka dra ihop 8 pers, alla på skype, är sjukt förvirrat och awesome :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2011 03:49am
Quote (d0oh @ Dec 13 2011 12:15am)
fixed


om du slutar bygga roach ska du se att det går bättre.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Dec 13 2011 04:01am
Känner mig sjukt taggad på att lira men har 3 redovisningar, ett prov och en bokanalys som ska vara klar i veckan...
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 13 2011 06:25am
Quote (d0oh @ Dec 13 2011 11:01am)
Känner mig sjukt taggad på att lira men har 3 redovisningar, ett prov och en bokanalys som ska vara klar i veckan...



cmon bara 1 FFA game, lovar det är kul : D

Martin är du på? :>
Member
Posts: 5,950
Joined: Mar 14 2009
Gold: 73.00
Dec 13 2011 06:27am
får man va med trots att man spelar som en fyra åring?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2011 06:28am
Quote (Warriv @ Dec 13 2011 01:25pm)
cmon bara 1 FFA game, lovar det är kul : D

Martin är du på? :>


Beror på.

får jag banshee rusha Umade?
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 13 2011 06:30am
Quote (Lillenswe @ Dec 13 2011 01:27pm)
får man va med trots att man spelar som en fyra åring?


I FFA games ska man spela som en fyraåring! :>

Quote (Svartermetalisk @ Dec 13 2011 01:28pm)
Beror på.

får jag banshee rusha Umade?


hade blivit besviken om du inte gjorde det :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 13 2011 06:31am
Quote (Warriv @ Dec 13 2011 01:30pm)
hade blivit besviken om du inte gjorde det :P


GG

Sebbe u better maek stalker bro
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 13 2011 06:52am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 13 2011 01:31pm)
GG

Sebbe u better maek stalker bro


om alla bangar tycker jag det är dags för lite bronze domination :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev16364656667156Next
Add Reply New Topic New Poll