Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 21:11)
Hur jag uppfattar personer är rätt jävla personligt.
Ja, du har rätt! Jag är inte speciellt bra på HoN (Men jag har iaf en fungerande mic^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^)
nej för din perception är helt fakkad isåfall
peters mick är ok
du mixar säkert ihop rösterna ändå