d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16364656667329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Mar 20 2010 01:13pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 20:11)
Hur jag uppfattar personer är rätt jävla personligt.
Ja, du har rätt! Jag är inte speciellt bra på HoN (Men jag har iaf en fungerande mic^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^)


därför du har fått allt om bakfoten, larsens mic är cp fattar inte varför du är totalt jävla efterbliven och antar att det är jag? XD
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 01:19pm
Quote (cphannes @ Mar 20 2010 07:13pm)
därför du har fått allt om bakfoten, larsens mic är cp fattar inte varför du är totalt jävla efterbliven och antar att det är jag? XD


Jag förstår inte varför du säger emot :wacko: Larsen var inte ens med när jag kommenterade din mic....
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Mar 20 2010 01:43pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 21:11)
Hur jag uppfattar personer är rätt jävla personligt.
Ja, du har rätt! Jag är inte speciellt bra på HoN (Men jag har iaf en fungerande mic^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^)


nej för din perception är helt fakkad isåfall
peters mick är ok

du mixar säkert ihop rösterna ändå
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 20 2010 02:29pm
2-0 i matcher idag so far!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 03:04pm
Quote (3D-Lindell @ Mar 20 2010 07:43pm)
nej för din perception är helt fakkad isåfall
peters mick är ok

du mixar säkert ihop rösterna ändå


Haha, så jobbig. Det kanske bara var något i bakgrunden när han pratade?
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Mar 20 2010 03:10pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 22:04)
Haha, så jobbig. Det kanske bara var något i bakgrunden när han pratade?


Bara erkänn att du har fel din sopa!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 03:51pm
Quote (cphannes @ Mar 20 2010 09:10pm)
Bara erkänn att du har fel din sopa!


Varför gör du en sådan stor grej av det här? Haha, du är så patetisk! Ta livet av dig själv.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 20 2010 04:06pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 22:51)
Varför gör du en sådan stor grej av det här? Haha, du är så patetisk! Ta livet av dig själv.


ägd peter
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 20 2010 04:09pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 22:51)
Varför gör du en sådan stor grej av det här? Haha, du är så patetisk! Ta livet av dig själv.


Ta livet av dig is a good one
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 20 2010 04:15pm
vad äre för jävla damp i denna tråd?
Go Back To Svenska Topic List
Prev16364656667329Next
Add Reply New Topic New Poll