d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev16364656667325Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 15 2010 09:30am
Klassiker! 8/10.


Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 15 2010 09:32am
9/10 cuz många roliga minnen från den där låten :D

och nu när vi är inne på gayspåret..
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 15 2010 09:35am
Quote (SCXiao @ Jun 15 2010 05:32pm)
9/10 cuz många roliga minnen från den där låten :D

och nu när vi är inne på gayspåret..
http://www.youtube.com/watch?v=J4HH6FDwj5Q


Måste säga 10/10 på den. Grymma roliga minnen där också.
Många polare som gjort remakes osv.

Tänker inte lägga upp en låt nu, det får någon annan göra så ja inte spamlåtläggeruppmassa hela tiden! :ph34r:

;)
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 15 2010 09:37am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 15 2010 09:50am
Guz mysfaktor är lika hög som vanligt :blush: 8/10

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 15 2010 10:50am
Mammsen har spelat den så mycket att jag får ångest, fast det är väl knappast låtens fel :lol: 9/10 (+2 'cuz islandshesten <3)



Mainstream som satan, mene jag diggar refrängen! :hug:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 15 2010 12:00pm
jag ville stänga av efter tio sekunder, men jag lyssnar fram till refrängen :(
......... >__<_>__<

0/10 sorry :(



Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 15 2010 12:25pm
Postade jag fel video? :ph34r: Äsch, det är fullt förståeligt i vilket fall som helst ;>
Skön sommarlåt och helt okej video, 7/10!



Försöker med någonting bättre nurå :kiss:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 15 2010 07:04pm
Fett skön låt 10/10 ofc. 110% klassiker!

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 16 2010 07:58am
Även om jag inte är sådär galet förtjust i Eminem måste jag medge att det är en skön låt av hög kvalitet & en hans allra bästa! :angel: Phet 8/10!



lol :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev16364656667325Next
Add Reply New Topic New Poll