Quote (SCXiao @ Jun 15 2010 05:32pm)
9/10 cuz många roliga minnen från den där låten

och nu när vi är inne på gayspåret..
http://www.youtube.com/watch?v=J4HH6FDwj5Q
Måste säga 10/10 på den. Grymma roliga minnen där också.
Många polare som gjort remakes osv.
Tänker inte lägga upp en låt nu, det får någon annan göra så ja inte spamlåtläggeruppmassa hela tiden!

