d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev16364656667231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 15 2009 07:30am
Vad sa jordnöten till elefanten?
Inget. Jordnötter kan inte prata.

:rofl:
Member
Posts: 3,363
Joined: Feb 25 2005
Gold: 777.37
May 15 2009 07:32am
Quote (swewik @ Fri, 15 May 2009, 13:25)
Hittade den xD


Här kmr den ;) fast vet inte om man kan länka direkt till den... :(

men... här är iaf länken :P

http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php

Den heter iaf: Ljudklipp: Gert läser sin årliga juldikt. 15/12 2008


en 10/10 Utan tvekan :)


Epic :D Han hade någon annan historia 07 på vintern också som handlade om en gubbe som flyttat till kallare trakter för han ville ha en vit jul :D vet vad den heter?
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 15 2009 08:08am
Min farmor berättade detta vad som hände på vägen till ullared en gång..

( Det var en buss resa )


En äldre dam kommer fram med lite jordnötter till buss chufförn och ger dem till honom & dem pratar lite efter det & han äter upp dem & tackar. Damen går till baka & sätter sig vid sin plats
och sen går det en stund så kommer hon fram igen med en ny näve med nötter till chufförn. Då säger han nej det är bra nu ska inte äta upp alla dinna jordnötter.
Hon säger att det är lugnt hon har mycket. Så han tar emot & tackar dem pratar lite sen sätter sig damen igen. Hon kommer till baka igen & ger chufförn mer nötter. nej nu får det vara bra ska inte ta alla dina nötter.
Det är lugnt jag suger bara av chockladen på dem, jag gillar inte själva nöten...


HAN HAR ÄTIGT NÖTTER EN KÄRRING SUGIT PÅ -.- USH
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 15 2009 09:38am
Quote (Leimone @ Fri, 15 May 2009, 14:16)
<3


Spamma inte är du snäll? Okej? : )

Kom med en vits själv istället, och skriv ett hjärta efter den om du vill..




Quote (ViK93 @ Fri, 15 May 2009, 16:08)
Min farmor berättade detta vad som hände på vägen till ullared en gång..

( Det var en buss resa )


En äldre dam kommer fram med lite jordnötter till buss chufförn och ger dem till honom & dem pratar lite efter det & han äter upp dem & tackar. Damen går till baka & sätter sig vid sin plats
och sen går det en stund så kommer hon fram igen med en ny näve med nötter till chufförn. Då säger han nej det är bra nu ska inte äta upp alla dinna jordnötter.
Hon säger att det är lugnt hon har mycket. Så han tar emot & tackar dem pratar lite sen sätter sig damen igen. Hon kommer till baka igen & ger chufförn mer nötter. nej nu får det vara bra ska inte ta alla dina nötter.
Det är lugnt jag suger bara av chockladen på dem, jag gillar inte själva nöten...


HAN HAR ÄTIGT NÖTTER EN KÄRRING SUGIT PÅ -.- USH


Lol hände detta på riktigt?
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 15 2009 10:37am
Vad händer om en elefant sitter framför dig på bion?
Du missar filmen.
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 15 2009 10:50am
Lol hände detta på riktigt?


Jao detta har hänt på vägen till ullared för 2 år sen ;) min farmor som såg & självklart tvugnen att berätta det till barnbarnen :P

ps hon är glömsk så hon har sagt det typ 100 ggr :P
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 15 2009 11:34am
Quote (ViK93 @ Fri, May 15 2009, 02:08pm)
Min farmor berättade detta vad som hände på vägen till ullared en gång..

( Det var en buss resa )


En äldre dam kommer fram med lite jordnötter till buss chufförn och ger dem till honom & dem pratar lite efter det & han äter upp dem & tackar. Damen går till baka & sätter sig vid sin plats
och sen går det en stund så kommer hon fram igen med en ny näve med nötter till chufförn. Då säger han nej det är bra nu ska inte äta upp alla dinna jordnötter.
Hon säger att det är lugnt hon har mycket. Så han tar emot & tackar dem pratar lite sen sätter sig damen igen. Hon kommer till baka igen & ger chufförn mer nötter. nej nu får det vara bra ska inte ta alla dina nötter.
Det är lugnt jag suger bara av chockladen på dem, jag gillar inte själva nöten...


HAN HAR ÄTIGT NÖTTER EN KÄRRING SUGIT PÅ -.- USH


haha helt sjukt xD
första riktiga skämtet också? :)
vill ha fler sånna :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 15 2009 11:49am
Quote (ViK93 @ Fri, 15 May 2009, 18:50)
Lol hände detta på riktigt?


Jao detta har hänt på vägen till ullared för 2 år sen ;) min farmor som såg & självklart tvugnen att berätta det till barnbarnen :P

ps hon är glömsk så hon har sagt det typ 100 ggr :P


roflcopter, ok :)




Quote (swewik @ Fri, 15 May 2009, 19:34)
haha helt sjukt xD
första riktiga skämtet också? :)
vill ha fler sånna :P


aa fler såna riktiga tycker jag, det är dock inte de första riktiga.

Jag postade detta tidigare.

Två alkisar ~45 sätter sig bakom en tjej ~20, som halvsover. Alkisarna är rätt högljudda och rycker i hennes säte. Tjejen suckar och börjar skriva på sin mobil. Alkis 1 lutar sig fram och läser vad hon skriver, varpå han puttar på sin kompis.
Alkis 1 (viskar halvhögt till Alkis 2): Hon skriver att det sitt' två alkisar bakom 'na på bussen.
Alkis 2: Bättre alkis än fjortis!!

Den är fan rolig imo :D
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 15 2009 11:52am
HAHA så sant :D
älskar alkisar :blush: not...

har ett alkis skämt jag me :P men måsta gå nu :( tar det sen ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 15 2009 12:04pm
Quote (swewik @ Fri, 15 May 2009, 19:52)
HAHA så sant :D
älskar alkisar :blush: not...

har ett alkis skämt jag me :P men måsta gå nu :( tar det sen ;)


då kör vi en till:

Tre ganska högljudda tjejer ~16 sitter vid ett bord i kafeterian. Framför sig har de en uppslagen Metro där de läser horoskopen högt.
Tjej 1: Vilket stjärntecken är du?
Tjej 2: Våg.
Tjej 1: Våg…Hm…"Du ska ta vara på tillfälle till affärer, använd sunda för"… öh… förnuu… för-nuft. Vad fan står det?! Sunda förnuftet eller nåt sånt.
Tjej 2: Vad är för…ja, det där du sa?
Tjej 1: Vette fan, har aldrig hört talas om det!
Tjej 3 (tystare): Nej, det man inte känner till lider man ju inte av…
Go Back To Svenska Topic List
Prev16364656667231Next
Add Reply New Topic New Poll