Quote (berhemuli @ 29 Nov 2013 00:03)
BA bjuder på humor:
Black Army - Stockholm
Vi erbjuder rabattkod på hela webshopsortimentet om 6% och höjer insatsen med en procent varje gång isapa bättrar på sin streak av förluster. Vi kommer förmodligen behöva omvärdera det vid 25e raka förlusten men just nu känns det givet!
Rabattkod för att ta del av erbjudandet: DO6raka
Gäller så länge isapa fortsätter åka på torsk.
Förövrigt så vann jag 500kr idag på difs torsk!
Jag tycker det var lite snålt att vara ge 1 % per match faktiskt. Skulle ju ha varit 5 % istället... Hela tjusningen är ju att man ska sitta i valet och kvalet om man ska våga chansa eller inte! Nu kan man vänta tre matcher och kanske spara in ytterligare en tia på en t-shirt, wohoo!
I övrigt är det en kul idé, faktiskt. Rivalitet ska vara så.
Skulle rekommendera dig att åtminstone göra dina köp före den 8/12, för hemmamatch mot Troja Ljungby på en söndag kan man fan inte torska.

500 kr igår får jag gratulera till, vad var oddset? Jag hade iaf räknat med torsk, Team Formsvacka mötte ju ett topplag.