d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1626364656696Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 27 2013 02:42pm
Quote (SpAz. @ 27 Nov 2013 21:36)
hockey?
Zzzzlatan!


Zlatan kan inte spela hockey så NO NEED :angry:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 28 2013 11:16am
Quote (yla @ 24 Nov 2013 19:10)
hur lång tid tar det att bli aktiv bett0r?


har väl bara med att vara aktiv o göra, umade e väl medi?
I don't have the addon for betting
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 28 2013 11:20am
Quote (ChingeR @ Nov 28 2013 07:16pm)
har väl bara med att vara aktiv o göra, umade e väl medi?
I don't have the addon for betting


Si, han e mediator.. Men jag är unknown:(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 28 2013 11:24am
Quote (yla @ 28 Nov 2013 18:20)
Si, han e mediator.. Men jag är unknown:(


lol nub
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 28 2013 11:24am
Quote (yla @ Nov 28 2013 06:20pm)
Si, han e mediator.. Men jag är unknown:(


Om du snackar regular behöver du spela regelbundet och vara "trusted" av communityn osv.
Du har en bit att gå.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 28 2013 05:03pm
BA bjuder på humor:
Black Army - Stockholm
Vi erbjuder rabattkod på hela webshopsortimentet om 6% och höjer insatsen med en procent varje gång isapa bättrar på sin streak av förluster. Vi kommer förmodligen behöva omvärdera det vid 25e raka förlusten men just nu känns det givet!

Rabattkod för att ta del av erbjudandet: DO6raka
Gäller så länge isapa fortsätter åka på torsk.



Förövrigt så vann jag 500kr idag på difs torsk!
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Nov 29 2013 02:00am
Quote (berhemuli @ 29 Nov 2013 00:03)
BA bjuder på humor:
Black Army - Stockholm
Vi erbjuder rabattkod på hela webshopsortimentet om 6% och höjer insatsen med en procent varje gång isapa bättrar på sin streak av förluster. Vi kommer förmodligen behöva omvärdera det vid 25e raka förlusten men just nu känns det givet!

Rabattkod för att ta del av erbjudandet: DO6raka
Gäller så länge isapa fortsätter åka på torsk.



Förövrigt så vann jag 500kr idag på difs torsk!


Jag tycker det var lite snålt att vara ge 1 % per match faktiskt. Skulle ju ha varit 5 % istället... Hela tjusningen är ju att man ska sitta i valet och kvalet om man ska våga chansa eller inte! Nu kan man vänta tre matcher och kanske spara in ytterligare en tia på en t-shirt, wohoo!
I övrigt är det en kul idé, faktiskt. Rivalitet ska vara så. ^_^

Skulle rekommendera dig att åtminstone göra dina köp före den 8/12, för hemmamatch mot Troja Ljungby på en söndag kan man fan inte torska. ;)

500 kr igår får jag gratulera till, vad var oddset? Jag hade iaf räknat med torsk, Team Formsvacka mötte ju ett topplag.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 29 2013 12:04pm
Quote (LorveN @ 29 Nov 2013 10:00)
Jag tycker det var lite snålt att vara ge 1 % per match faktiskt. Skulle ju ha varit 5 % istället... Hela tjusningen är ju att man ska sitta i valet och kvalet om man ska våga chansa eller inte! Nu kan man vänta tre matcher och kanske spara in ytterligare en tia på en t-shirt, wohoo!
I övrigt är det en kul idé, faktiskt. Rivalitet ska vara så.  ^_^

Skulle rekommendera dig att åtminstone göra dina köp före den 8/12, för hemmamatch mot Troja Ljungby på en söndag kan man fan inte torska. ;)

500 kr igår får jag gratulera till, vad var oddset? Jag hade iaf räknat med torsk, Team Formsvacka  mötte ju ett topplag.


ah jo nu var det ju meningen just att vara en kul grej med 1% per match som symboliserar torsksviten. Alla lär ju se det som en kul grej och inte att haa nu ska jag spara pengar!! :P
Ska dock ej köpa nåt av ba så det är chill :P eventuellt medlemskap så man kan dra på bortaresor nästa år.

oddset var 2.00 på karlskrona.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 30 2013 11:43am
Wohooo AIK tog en bortavinst mot frölunda! riktigt tung vinst.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 30 2013 01:37pm
Quote (berhemuli @ 30 Nov 2013 18:43)
Wohooo AIK tog en bortavinst mot frölunda! riktigt tung vinst.


Och HV krossar Växjö.. This is looking good.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1626364656696Next
Add Reply New Topic New Poll