Quote (berhemuli @ 13 May 2012 18:23)
dif?
xD
Nä men jag höll på C också bara för att jag har en del U polare, nu får man jävlas..
Men ikväll.. AIK förhoppningsvis minst kryss! sen atleticoooooo
DIF, experter på att tappa ledningen i slutminuterna nu.
Det absolut bästa med att City vann är nog att hetsa alla polare man har på facebook som håller på United tjuter över att City är köphoror, man hörde ju inget sådant när United ledde ligan med 8 poäng och hade ''säkrat'' segern.