d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev162636465661131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 25 2010 01:45pm
Quote (Marcusd0 @ Dec 25 2010 09:43pm)
Kör du mannen?

adda mig - Marcusd0


Haha ofc har kört ett bra tag nu :P

Ok :D

*Addad*

This post was edited by DeadlylulZ on Dec 25 2010 01:46pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 25 2010 02:03pm
Quote (DeadlylulZ @ 25 Dec 2010 20:40)
Gratz! B)

Gjorde nyss ett awesome game med Rammus gick: 10-1-15

Haha att bli feedad som Tank är bara för awesome =]


jungle rammus = total rape.
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 25 2010 02:17pm
Quote (Nickeee @ Dec 25 2010 10:03pm)
jungle rammus = total rape.


Haha har tänk på att köra honom men har aldrig junglat förut och varje gång jag kör Rammus så är det för att laget needar en Tank och ja någon måste ju offra sig B)

e: Har även ingen Jungle build

This post was edited by DeadlylulZ on Dec 25 2010 02:20pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 25 2010 02:45pm
Quote (DeadlylulZ @ 25 Dec 2010 21:17)
Haha har tänk på att köra honom men har aldrig junglat förut och varje gång jag kör Rammus så är det för att laget needar en Tank och ja någon måste ju offra sig B)

e: Har även ingen Jungle build


att tanken är jungel är grymt bra. speciellt rammus pga han har så grymt bra gank skills.
jungle shen/malph/rammus förekommer rätt ofta på hög lvl matcher. inte lika ofta på normal games, men på ranked är det många gånger.
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 25 2010 03:20pm
Quote (Nickeee @ Dec 25 2010 10:45pm)
att tanken är jungel är grymt bra. speciellt rammus pga han har så grymt bra gank skills.
jungle shen/malph/rammus förekommer rätt ofta på hög lvl matcher. inte lika ofta på normal games, men på ranked är det många gånger.


Aha ok :P
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 25 2010 05:01pm
Quote (DeadlylulZ @ 25 Dec 2010 22:20)
Aha ok :P


som sagt, körde nyss ranked 5v5. jungle rammus på deras lag :D

ägde med akali dock, fick 10-2-10
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 25 2010 05:02pm
Quote (Nickeee @ Dec 26 2010 01:01am)
som sagt, körde nyss ranked 5v5. jungle rammus på deras lag :D

ägde med akali dock, fick 10-2-10


Nice :P
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 25 2010 06:06pm
Första ranked -





Was ez ty
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 25 2010 06:07pm
Quote (Marcusd0 @ 26 Dec 2010 01:06)
Första ranked -

http://i54.tinypic.com/e9f0yd.jpg



Was ez ty


fiint! :D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Dec 25 2010 07:58pm
Quote (Marcusd0 @ Dec 26 2010 12:06am)
Första ranked -

http://i54.tinypic.com/e9f0yd.jpg



Was ez ty


vann mina 2 första med premades, sedan så körde jag solo och förlora 8 på raden samma dag -.-
Go Back To Svenska Topic List
Prev162636465661131Next
Add Reply New Topic New Poll