Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 18:57)
Gaaalen jävla CD med 200apm
[img]http://i41.tinypic.com/rr2t54.jpg[/img]
ehehe
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 18:54)
Jag blev bara trött på den oändliga draman i skype, alla pratar skit om varandra heeeeeeeeela tiden. Dem enda som var sköna var Viktor och Sandi imo (Tim kändes lite neutral)
du hade ju ingen koll på vem som va vem
det är klart
This post was edited by 3D-Lindell on Mar 20 2010 12:47pm