d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16263646566329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 20 2010 09:28am
Quote (UndeadGad @ 20 Mar 2010 16:25)
fyfan, körde just en 5vs5 no ab,
vi körde 4a från våran clanwar lineup och 1 semi active spelare,
och herregud blev det mos av det gamet :D
postar screen om 1 min



[img]http://img197.imageshack.us/img197/2007/5vs5noab.jpg[/img]

fixa bilden någon = tack

This post was edited by UndeadGad on Mar 20 2010 09:28am
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Mar 20 2010 10:35am
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 10:54am
Quote (cphannes @ Mar 20 2010 02:58pm)
Ja du klara ju inte testet iaf ^


Jag blev bara trött på den oändliga draman i skype, alla pratar skit om varandra heeeeeeeeela tiden. Dem enda som var sköna var Viktor och Sandi imo (Tim kändes lite neutral)

This post was edited by Charlieone on Mar 20 2010 10:56am
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 10:57am
Quote (cphannes @ Mar 20 2010 04:35pm)
http://img197.imageshack.us/img197/2007/5vs5noab.jpg


Gaaalen jävla CD med 200apm
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 20 2010 11:19am
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 17:57)
Gaaalen jävla CD med 200apm


han brukade ha typ 140 apm innan ( men nu eftersom vi skypar ) så slipper han skriva å det höjde hans apm "lite" xD
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Mar 20 2010 12:15pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 17:54)
Jag blev bara trött på den oändliga draman i skype, alla pratar skit om varandra heeeeeeeeela tiden. Dem enda som var sköna var Viktor och Sandi imo (Tim kändes lite neutral)


Du har ju fan fått allt om bakfoten, tim är den som whinar mest av alla, larsen är micken som låter bajs! besides du va skit dålig på hon därför vi inte lirar med dig längre >.>
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 20 2010 12:42pm
Quote (cphannes @ 20 Mar 2010 19:15)
Du har ju fan fått allt om bakfoten, tim är den som whinar mest av alla, larsen är micken som låter bajs! besides du va skit dålig på hon därför vi inte lirar med dig längre >.>


_)====o(_o__)
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Mar 20 2010 12:47pm
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 18:57)
Gaaalen jävla CD med 200apm


[img]http://i41.tinypic.com/rr2t54.jpg[/img]

ehehe

Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 18:54)
Jag blev bara trött på den oändliga draman i skype, alla pratar skit om varandra heeeeeeeeela tiden. Dem enda som var sköna var Viktor och Sandi imo (Tim kändes lite neutral)


du hade ju ingen koll på vem som va vem
det är klart

This post was edited by 3D-Lindell on Mar 20 2010 12:47pm
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Mar 20 2010 12:47pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 01:11pm
Quote (cphannes @ Mar 20 2010 06:15pm)
Du har ju fan fått allt om bakfoten, tim är den som whinar mest av alla, larsen är micken som låter bajs! besides du va skit dålig på hon därför vi inte lirar med dig längre >.>


Hur jag uppfattar personer är rätt jävla personligt.
Ja, du har rätt! Jag är inte speciellt bra på HoN (Men jag har iaf en fungerande mic^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^)
Go Back To Svenska Topic List
Prev16263646566329Next
Add Reply New Topic New Poll