10/10

Många höga betyg nu men måste verkligen passa på liksom!
Den var faktiskt min favoritlåt ett tag. Fick mig att testa på saxofon och allt ju
Funderar starkt på att ha den på min begravning

Tog för övrigt en version utan det långa introt.
This post was edited by GuZ on Jun 15 2010 08:38am