d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev16263646566325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Jun 15 2010 04:52am
6/10
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 15 2010 05:43am
Quote (FreakYzX @ Jun 15 2010 11:52am)
6/10
http://www.youtube.com/watch?v=12dBCgAo-RA


7/10
http://www.youtube.com/watch?v=uWNnqCDElHc&translated=1

This post was edited by Mikob on Jun 15 2010 05:43am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 15 2010 06:16am
5/10

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 15 2010 06:53am
9/10
roll'd
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Jun 15 2010 08:19am
4/10

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 15 2010 08:25am
Klassiskt & mycket vackert musikstycke framfört av en galet het brud? Ja tack :drool: 9/10



e: Bli inte livrädda på grund av den underliga bilden. Sjukt skön låt ^_^

This post was edited by GuZ on Jun 15 2010 08:26am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 15 2010 08:29am
har den där i min spotifylista, galet mysig. 10/10 :wub:

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 15 2010 08:37am
10/10
Många höga betyg nu men måste verkligen passa på liksom!
Den var faktiskt min favoritlåt ett tag. Fick mig att testa på saxofon och allt ju :blush:



Funderar starkt på att ha den på min begravning :angel: Tog för övrigt en version utan det långa introt.

This post was edited by GuZ on Jun 15 2010 08:38am
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Jun 15 2010 08:42am
6/10

Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Jun 15 2010 08:48am
fick lite smått ont i öronen av att lyssna på den där för högt :( 4/10

Go Back To Svenska Topic List
Prev16263646566325Next
Add Reply New Topic New Poll