d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev16263646566231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
May 15 2009 05:21am
Quote (Marcusd0 @ Mon, May 11 2009, 10:09pm)
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!





Gammal men rolig :P


Hjärts fredagsfräckis elr va dom heter? är den inte därifrån? XD
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 15 2009 06:15am
Quote (diablo_es @ Fri, May 15 2009, 11:21am)
Hjärts fredagsfräckis elr va dom heter? är den inte därifrån? XD


Just JA :O


nån som hört Hjärts julvisa ?
kan söka efter den :P
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
May 15 2009 06:16am
<3
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 15 2009 06:25am
Hittade den xD


Här kmr den ;) fast vet inte om man kan länka direkt till den... :(

men... här är iaf länken :P

http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php

Den heter iaf: Ljudklipp: Gert läser sin årliga juldikt. 15/12 2008


en 10/10 Utan tvekan :)
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 15 2009 06:44am
Quote (swewik @ Fri, 15 May 2009, 14:15)
Just JA :O


nån som hört Hjärts julvisa ?
kan söka efter den :P


Gert*

Hjärt, I lol'd :D
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 15 2009 06:44am
men han skrev det ju först :cry:

ingen som hört den än?

This post was edited by swewik on May 15 2009 06:57am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 15 2009 07:23am
Lyssna på den då!!! :mad:

det här är ju den bästa topicen!!! och ingen skriver i den :(
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 15 2009 07:27am
Quote (swewik @ Fri, 15 May 2009, 15:23)
Lyssna på den då!!! :mad:

det här är ju den bästa topicen!!! och ingen skriver i den :(


:(
Member
Posts: 205,343
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 15 2009 07:29am
Vad är det för skillnad på en elefant och ett plommon?
Elefanten är grå.

Member
Posts: 205,343
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 15 2009 07:30am
Vad fär du om du korsar en elefant och en myra?
En död myra med ett 15 cm brett rövhål.

Go Back To Svenska Topic List
Prev16263646566231Next
Add Reply New Topic New Poll