Quote (031 @ 17 Nov 2011 00:10)
Tänkte kolla här för ingen som vet ingame
ibörjan när jag lirade detta så använde alla bt med katas ulti men sedan började alla använda sv på henne
men nu när dom nerfat hextec tänkte jag att det kanske e värt mer med bt igen
eller vad säger ni?
funkar life steal på hennes ulti eller e det bara spell vamp?
Vad är sv?
Kan folk sluta använda random förkortningar man aldrig hörttalats om.
Bt aka bloodthirster är kung om du vill köra ad kata, men dina spells gör ju fortfarande ap skada. Den och antingen warmogs eller ryali. Sen tycker jag en hextech gunblade alltid är kung även fast du går ad eller ap eller hybrid.
Och nej lifesteal funkar ej på din ulti, då det är en SPELL, och därav behöver du SPELLVAMP, men det är ganska skoj nä'r du har typ 3 BT, gör E på en fiende slår en auto attack och du får en massa jävla hp. Samt blir din Q och auto attacks mycket starkare, bra när man ska creepa också.
Om man kommer till late game och en ad och ap kata skulle duella varandra skulle ad kata vinna.
Quote (HaLLuXX @ 17 Nov 2011 01:17)
bt? o.O
ägde nyss en fizz med gp på lane waZ eZ ty..... drog en parley i början på honom och critta 2xx eZ
Lol. Fizz op men gz. BT = Blood thirster.
Quote (Marcusd0 @ 17 Nov 2011 08:11)
köp typ -
skor
hextech
rylais
rabadons
wota
defensive item (qss/banshee/ga etc)
Ungefär detta ja.
Måste på katarina = Rylais. Sen är hextech gunblade ett måste också enligt mig, massa dmg till ultin då den stackar med både ap och då.
Samt spell vamp och lifesteal. Sen är den aktiva jätte bra. En exhaust med dmg ungefär.
Och så vill du såklart köra rabadons om du kör ap kata, men dessa 2 ovanstående items bör komma före rabadons imo.