d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev161626364654356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 15 2013 07:29am
Quote (Snigelfis @ 15 Nov 2013 14:12)
Kul kille!

Nä visst var det ballt att i högstadiet strutta runt och räkna på fingrarna antal ligg!

Men jag vettefan det avtar väll..

Hursomhaver! Så förbannat sugen på en pilsner!



Ingen aning:P Hört det någon gång så var källkritiska!


Hade du inte haft en Óli-via som du är puttenuttekär i så hade du tänkt annorlunda :D alternativt så är du för gammal!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 15 2013 07:32am
Quote (SCXiao @ 15 Nov 2013 15:29)
Hade du inte haft en Óli-via som du är puttenuttekär i så hade du tänkt annorlunda :D alternativt så är du för gammal!


Mnja det avtog runt 20-årsåldern. Då var det liksom "Det som sker det sker, sen skiter jag i resten".

Har levt lite runt den filosofin sedan dess. Nu råkar jag ju ha frugan som jag älskar ja, men skulle jag vara singel kan jag inte tänka mig att jag ens skulle komma på tanken att doppa järnet:D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 15 2013 07:39am
Quote (PlaaD @ 15 Nov 2013 15:15)
Tyvärr inte nattöppet på gymmet :(

Det är mer att jag inte vill att det ska lista ut och så blir det ev. drama...

E: Lista ut och brudar går ju visserligen inte ihop för 5öre men ni fattar vad jag menar.


jo, brudar pratar med varandra. om allt och alla med alla haha
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 15 2013 07:45am
Quote (Simon @ Nov 15 2013 01:39pm)
jo, brudar pratar med varandra. om allt och alla med alla haha


Detta skulle jag tänkt på tidigare, har skämt ut mig ett otaliga gånger för det här -.- Mest skitsnack/skvaller dominerar hos tjejerna.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 15 2013 08:13am
Quote (ankiie @ 15 Nov 2013 16:00)




This post was edited by Simon on Nov 15 2013 08:13am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 15 2013 09:29am
Ska åka och handla ''lagom mycket''
Kommer hem med 3påsar samt en helt full träningsbag, ryggen mådde inte bra av att cykla med skiten...

Aja slipper handla mat på ett litet tag nu iaf...
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 15 2013 09:39am
Ljuset i tunneln: Pilsner & Magic the Gathering

Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Nov 15 2013 09:41am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 15 2013 10:14am
Quote (c00kie_m0nster @ 15 Nov 2013 08:53)
Geezus



Quote (x17 @ 15 Nov 2013 17:41)


np
Go Back To Svenska Topic List
Prev161626364654356Next
Add Reply New Topic New Poll