Quote (berhemuli @ 24 Nov 2013 17:17)
AIKs 1-0mål.. SJUKASTE MÅLET JAG SETT! (iaf på länge) 6vs 3 för brynäs (avvaktande utvisning) brynäs missar en passning och den glider in i deras egna tomma mål..
Det låter som en riktig höjdare, finns det på tuben?