d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev16162636465545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
May 30 2012 11:23am
Finns det ingen swesubare som kan kittla Diablo till döds på Inferno?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 30 2012 11:24am
hur länge skare vara nere :/

Tibia är också nere VAFAN
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
May 30 2012 11:28am
Quote (ChingeR @ May 30 2012 07:24pm)
hur länge skare vara nere :/

Tibia är också nere VAFAN


Tur man är inne ;)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 30 2012 11:35am
nere?

This post was edited by Charlieone on May 30 2012 11:35am
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 30 2012 11:44am
Någon som vill lira från lvl 1 meed migggg?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 30 2012 11:47am
Quote (Charlieone @ 30 May 2012 18:44)
Någon som vill lira från lvl 1 meed migggg?


nej :)

hehe nädå
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 30 2012 12:38pm
Quote (Charlieone @ 30 May 2012 19:44)
Någon som vill lira från lvl 1 meed migggg?


för lätt :/
Member
Posts: 13,876
Joined: Jul 16 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 01:58pm
Quote (ChingeR @ May 30 2012 04:42pm)
Gogogo ^^



la upp fisten med 690dps på ah för enbart 285k buyout, någon lär vilja snappa den snabbt, still waiting for it to appear though


tror jag inte eftersom den är rätt dålig :>

salvage dat shit

This post was edited by Seyah on May 30 2012 01:59pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 30 2012 02:14pm
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PEyk63UaBI4

This post was edited by Mikob on May 30 2012 02:18pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev16162636465545Next
Add Reply New Topic New Poll