d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16162636465329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 19 2010 05:23pm
Quote (Charlieone @ 19 Mar 2010 23:57)
Support is funs


Goodlike >
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Mar 19 2010 06:13pm
pinsamt. du såg nog mitt sämsta game någonsin tror jag tbh.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 06:23pm
Quote (SCXiao @ Mar 20 2010 12:13am)
pinsamt. du såg nog mitt sämsta game någonsin tror jag tbh.


Jag är ingen som dömmer ^^
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 19 2010 06:44pm
Quote (UndeadGad @ 19 Mar 2010 20:38)
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^


aaahh, 1750+ med 65% winning, ehm, tror jag ligger på 1770 eller något. Fast nu för tiden spelar jag bara med IRL vänner typ och dem ligger under 1700 så jag spelar på annat account.
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 20 2010 04:07am
Quote (UndeadGad @ Mar 19 2010 07:38pm)
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^


+1850 tigerbalsam
+1780 Yourangel

Dra en priv om du vill spela
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 20 2010 06:32am
Quote (tempo22 @ 20 Mar 2010 11:07)
+1850 tigerbalsam
+1780 Yourangel

Dra en priv om du vill spela


har du skype, är utanför målbrottet och inte är retarded :p släng iväg ett pm så kan vi lira :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 20 2010 06:43am
Quote (pawa @ Mar 20 2010 12:32pm)
har du skype, är utanför målbrottet och inte är retarded :p släng iväg ett pm så kan vi lira :D


Haha, värvarN^
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Mar 20 2010 08:58am
Quote (Charlieone @ 20 Mar 2010 13:43)
Haha, värvarN^


Ja du klara ju inte testet iaf ^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Mar 20 2010 09:00am
Quote (cphannes @ 20 Mar 2010 14:58)
Ja du klara ju inte testet iaf ^


Förjävligt att inte ha skype :rolleyes:
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 20 2010 09:25am
fyfan, körde just en 5vs5 no ab,
vi körde 4a från våran clanwar lineup och 1 semi active spelare,
och herregud blev det mos av det gamet :D
postar screen om 1 min
Go Back To Svenska Topic List
Prev16162636465329Next
Add Reply New Topic New Poll