d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev16162636465231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 13 2009 04:53pm
Quote (Diazz @ Thu, 14 May 2009, 00:00)
:locked:


Because?
Member
Posts: 13,749
Joined: Sep 1 2006
Gold: 0.00
May 14 2009 02:58am
Vad är skillnaden på en levande och en död tvilling?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Den ena är mer Lik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 14 2009 02:42pm
Quote (stype @ Thu, May 14 2009, 08:58am)
Vad är skillnaden på en levande och en död tvilling?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Den ena är mer Lik


Haha xD fett me bra x)

snart känner jag att de kmr en fet från mig ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 14 2009 03:06pm
Quote (Leimone @ Wed, 13 May 2009, 23:03)
<3


spamma inte, snälla.


Quote (elite91 @ Wed, 13 May 2009, 23:04)
:wub:


samma.


Quote (Leimone @ Wed, 13 May 2009, 23:04)
:banana:


samma.



Quote (dLQ @ Wed, 13 May 2009, 23:05)
laggy


samma.






Sagt av barn

Bönder är liksom en egen ras, precis som rörmokare och föräldrar. - Anders 8 år

Kon har fyra magar, tre inuti och en på undersidan. - Hans 6 år

Husdjur är djur som kryper inne i väggarna. - Anna 7 år
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 15 2009 03:03am
Hur vet du att det är två elefanter i kylen?
Dörren går inte att stänga.
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 15 2009 03:04am
Quote (Marcusd0 @ Fri, 15 May 2009, 11:03)
Hur vet du att det är två elefanter i kylen?
Dörren går inte att stänga.


Sämst ^^
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 15 2009 03:05am
Quote (ktr @ Fri, May 15 2009, 09:04am)
Sämst ^^


Vad har elefanterna som tampong?
Får
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 15 2009 03:41am
Quote (stype @ Thu, 14 May 2009, 10:58)
Vad är skillnaden på en levande och en död tvilling?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Den ena är mer Lik


Haha, awesome :D
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 15 2009 03:49am
Varför ramlade elefanten ner från trädet?
Den var död.
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
May 15 2009 05:13am
Quote (Litttle_Brother @ Wed, May 13 2009, 04:41pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:



http://www.youtube.com/watch?v=w8QH93jWZbk

Hahahah skrattar fan varje gång jag ser denna :D
Extra bra är ju också "I speak english as a second language" LOL XP


hahaha älskar den! klassiker XDD

"whatever, don't matter, you wouldn't listen if i was fatter" XD

This post was edited by diablo_es on May 15 2009 05:16am
Go Back To Svenska Topic List
Prev16162636465231Next
Add Reply New Topic New Poll