d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1616617618619620669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 23 2016 10:25am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Nov 2016 14:14)
2.8 kilo jordnötssmör! Min lokala ICA hade extrapris så det kostade bara 57 spänn kilot. Min vanliga sort kostar 95 spänn kilot.

Jag hade köpt mer om det funnits, skiten håller i 9 månader till.


Finns inge gott jordnötssmör i sverige :/
Member
Posts: 16,803
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,972.00
Nov 24 2016 04:07am
Quote (ChingeR @ 23 Nov 2016 18:25)
Finns inge gott jordnötssmör i sverige :/


skippers jo! utan bitar
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 24 2016 07:03am
Quote (enterman @ 24 Nov 2016 11:07)
skippers jo! utan bitar


Skippy är shiit
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 24 2016 12:38pm
En liten present från mig till mig :P avnjutes just nu till hockeyn


Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 24 2016 03:24pm
Jag ska köpa high runes
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 24 2016 04:32pm
Quote (ChingeR @ Nov 23 2016 05:25pm)
Finns inge gott jordnötssmör i sverige :/


Det ska inte vara gott, det ska bygga str0nk rebarbiceps!

Jag håller iofs inte med om att det inte finns gott jordnöttsmör att köpa men det är en annan diskussion.

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 24 2016 04:32pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 25 2016 03:06am
2st håkan biljetter till bae och hennes kompis :I
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 25 2016 05:16am
Quote (Simon @ 25 Nov 2016 10:06)
2st håkan biljetter till bae och hennes kompis :I


:huh:


Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 25 2016 05:17am
Quote (SCXiao @ 25 Nov 2016 13:16)


själv ska jag köpa rancid biljetter på måndag när de släpps>>>>>alla festivaler i hela europa
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 25 2016 05:19am
Quote (Simon @ 25 Nov 2016 12:17)
själv ska jag köpa rancid biljetter på måndag när de släpps>>>>>alla festivaler i hela europa


Aerosmith >
In Flames >
Running Wild >
Go Back To Svenska Topic List
Prev1616617618619620669Next
Add Reply New Topic New Poll