d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1614615616617618669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2016 05:49am
tjejen kidnappade min gamla microsoftmus till sin plugglaptop...
var väl ändå dags för en ny, tror jag haft den sen 2013 :D

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 4 2016 10:03am
Quote (Simon @ 4 Nov 2016 13:49)


Stabilt val, gissar på att du har aningen större händer, annars är den keff om man siktar mot competitive scenen :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 4 2016 10:49am
Quote (ChingeR @ 4 Nov 2016 16:03)
Stabilt val, gissar på att du har aningen större händer, annars är den keff om man siktar mot competitive scenen :)


Han har stor kuk, så han lär ha stora händer.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 4 2016 02:01pm
Quote (eviilution @ 4 Nov 2016 18:49)
Han har stor kuk, så han lär ha stora händer.


Du vet :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2016 03:26pm
Quote (ChingeR @ 4 Nov 2016 18:03)
Stabilt val, gissar på att du har aningen större händer, annars är den keff om man siktar mot competitive scenen :)


har väl normalstora händer för en karl men jag tycker musen är lite för liten egentligen men jag tror jag vänjer mig :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 4 2016 07:09pm
Kommer hem semidepp och fulll och köper massor bra skit på tradera.
GG
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 5 2016 05:35am
Quote (ChingeR @ 4 Nov 2016 20:01)
Du vet :)


Jag vet :)

Quote (Simon @ 4 Nov 2016 21:26)
har väl normalstora händer för en karl men jag tycker musen är lite för liten egentligen men jag tror jag vänjer mig :)


Jo antingen är det kuken som är stor eller musen som är för liten... hmhmhmhm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 5 2016 08:04am
Quote (Simon @ 4 Nov 2016 23:26)
har väl normalstora händer för en karl men jag tycker musen är lite för liten egentligen men jag tror jag vänjer mig :)


Finns inte så många andra alternativ på större möss som har just den där formen dock, möjligen zowie ec1-a av dem bra mössen så du hade inte så många andra val :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 5 2016 09:46am
Quote (ChingeR @ 5 Nov 2016 16:04)
Finns inte så många andra alternativ på större möss som har just den där formen dock, möjligen zowie ec1-a av dem bra mössen så du hade inte så många andra val :P


min gamla Microsoft mus hade den formen och var större :( saknar 3.0an den var perfekt
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 5 2016 12:22pm
Quote (Simon @ 5 Nov 2016 17:46)
min gamla Microsoft mus hade den formen och var större :( saknar 3.0an den var perfekt


Måste överklocka musfan för att gå förbi 125hz, å det är inte alltid lätt och man stöter på massor problem :p nää trenollan kan man hålla sig borta från 2016 :)

E: Hade man däremot lagt in en modern sensor, typ 3360 då jävlar hade den varit master race igen

This post was edited by ChingeR on Nov 5 2016 12:23pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1614615616617618669Next
Add Reply New Topic New Poll