d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1612613614615616669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 14 2016 02:26am
Quote (Simon @ 8 Oct 2016 22:49)


fick allt i tisdags och lyckades skruva ihop datorn utan att ha sönder något :thumbsup:
lite snopen blev jag när jag startade skärmen:



felanmälde direkt och fick svar i onsdags. då sa jag att jag vill ha allt löst så fort som möjligt då jag inte har någon annan skärm att använda så länge (lånade dock en av en polare men inte så bra skärm). men de sa att det kunde ta ett tag med reklamation till posten osv vilket jag förstod. igår ringde de och sa att de hade skickat en ny skärm och att jag skulle behålla den trasiga till de hör av sig igen (posten ska eventuellt besikta den och då får inte inet ta tillbaka den före). det verkar som att jag kommer kunna hämta ut den nya skärmen idag! 10/10 service
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 14 2016 03:26am
Quote (Simon @ 14 Oct 2016 10:26)
fick allt i tisdags och lyckades skruva ihop datorn utan att ha sönder något :thumbsup:
lite snopen blev jag när jag startade skärmen:

http://i67.tinypic.com/oqjded.jpg

felanmälde direkt och fick svar i onsdags. då sa jag att jag vill ha allt löst så fort som möjligt då jag inte har någon annan skärm att använda så länge (lånade dock en av en polare men inte så bra skärm). men de sa att det kunde ta ett tag med reklamation till posten osv vilket jag förstod. igår ringde de och sa att de hade skickat en ny skärm och att jag skulle behålla den trasiga till de hör av sig igen (posten ska eventuellt besikta den och då får inte inet ta tillbaka den före). det verkar som att jag kommer kunna hämta ut den nya skärmen idag! 10/10 service


nya skärmen finns att hämta nu :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 14 2016 03:27am
Quote (Simon @ 14 Oct 2016 11:26)
nya skärmen finns att hämta nu :D


Najs! :thumbsup:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Oct 14 2016 04:34am
Quote (Simon @ 14 Oct 2016 09:26)
nya skärmen finns att hämta nu :D


Najs!! Bara ett faction-byte sen är det klar!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 14 2016 04:42am
Quote (Simon @ 14 Oct 2016 09:26)
fick allt i tisdags och lyckades skruva ihop datorn utan att ha sönder något :thumbsup:
lite snopen blev jag när jag startade skärmen:

http://i67.tinypic.com/oqjded.jpg

felanmälde direkt och fick svar i onsdags. då sa jag att jag vill ha allt löst så fort som möjligt då jag inte har någon annan skärm att använda så länge (lånade dock en av en polare men inte så bra skärm). men de sa att det kunde ta ett tag med reklamation till posten osv vilket jag förstod. igår ringde de och sa att de hade skickat en ny skärm och att jag skulle behålla den trasiga till de hör av sig igen (posten ska eventuellt besikta den och då får inte inet ta tillbaka den före). det verkar som att jag kommer kunna hämta ut den nya skärmen idag! 10/10 service


Haha fy fan vad dåligt.

Minns jag läste på sweclockers om någon som beställt en intel core i7 5960x (processor för typ 10000), när han fick hem den kom den i ett platt paket, normalt är det en hyfsat stor låda i förhållande till innehållet, men den var alltså totaldemolerad.
Han klagade på hanteringen och fick en ny skickad till sig utan krav att skicka tillbaka den gamla. Processorn var där inget fel på :lol:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 14 2016 05:41am
Quote (Fil @ 14 Oct 2016 12:42)
Haha fy fan vad dåligt.

Minns jag läste på sweclockers om någon som beställt en intel core i7 5960x (processor för typ 10000), när han fick hem den kom den i ett platt paket, normalt är det en hyfsat stor låda i förhållande till innehållet, men den var alltså totaldemolerad.
Han klagade på hanteringen och fick en ny skickad till sig utan krav att skicka tillbaka den gamla. Processorn var där inget fel på :lol:


flyt!
nya skärmen är felfri!

blev så jävla less när jag startade den första. man såg liksom ingen skada på emballaget och sprickorna i skärmen är under yttersta ytan så dom syns ej när den inte är igång :p
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 14 2016 05:58am
Quote (Simon @ 14 Oct 2016 12:41)
flyt!
nya skärmen är felfri!

blev så jävla less när jag startade den första. man såg liksom ingen skada på emballaget och sprickorna i skärmen är under yttersta ytan så dom syns ej när den inte är igång :p


Gissar att posten inte kommer göra ett skit ärligt talat! :P
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Oct 15 2016 12:59am
Quote (Simon @ 14 Oct 2016 13:41)
flyt!
nya skärmen är felfri!

blev så jävla less när jag startade den första. man såg liksom ingen skada på emballaget och sprickorna i skärmen är under yttersta ytan så dom syns ej när den inte är igång :p


Exakt samma sak har hänt mig med datorskärm som jag beställt. Första ja fick va de fel på. Fick behålla den å de skicka en ny samma dag som jag anmälde problemet
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 16 2016 09:15am
Jag köpte Massive Dread, riktigt bra Big Youthaktig reggae LP och ett av mina absolut favoritomslag någonsin.

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 18 2016 08:32am
~7L glass
5kg kvarg
Ingefära
Go Back To Svenska Topic List
Prev1612613614615616669Next
Add Reply New Topic New Poll