Quote (Simon @ 14 Oct 2016 09:26)
fick allt i tisdags och lyckades skruva ihop datorn utan att ha sönder något :thumbsup:
lite snopen blev jag när jag startade skärmen:
http://i67.tinypic.com/oqjded.jpgfelanmälde direkt och fick svar i onsdags. då sa jag att jag vill ha allt löst så fort som möjligt då jag inte har någon annan skärm att använda så länge (lånade dock en av en polare men inte så bra skärm). men de sa att det kunde ta ett tag med reklamation till posten osv vilket jag förstod. igår ringde de och sa att de hade skickat en ny skärm och att jag skulle behålla den trasiga till de hör av sig igen (posten ska eventuellt besikta den och då får inte inet ta tillbaka den före). det verkar som att jag kommer kunna hämta ut den nya skärmen idag! 10/10 service
Haha fy fan vad dåligt.
Minns jag läste på sweclockers om någon som beställt en intel core i7 5960x (processor för typ 10000), när han fick hem den kom den i ett platt paket, normalt är det en hyfsat stor låda i förhållande till innehållet, men den var alltså totaldemolerad.
Han klagade på hanteringen och fick en ny skickad till sig utan krav att skicka tillbaka den gamla. Processorn var där inget fel på
