d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1611612613614615669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2016 05:02am
Quote (n1ghtm4r3 @ Sep 26 2016 10:13pm)


Hur gör man för att träna bröstet sådär sjukt mycket utann att få någon kontakt med biceps / triceps? Jag callar bullshit på den där modellens proportioner, helt klart sexism och dödsnazism ring aftonbladet.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 30 2016 07:54am
Glasunderlägg
Timglas
T-shirt
Skinnjacka
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Sep 30 2016 08:00am
Quote (ChingeR @ 27 Sep 2016 19:20)
whatfor

din krigsequipment eller


Typ, hade fått den levererat till dörren idag vid 9 tydligen men var på jobbet. Så skickar de tillbaka den till Umeå ( 24 mil bort typ ) Och sen får jag hämta ut den på måndag istället på mitt närmaste postkontor :wacko:


Quote (Svartermetalisk @ 28 Sep 2016 13:02)
Hur gör man för att träna bröstet sådär sjukt mycket utann att få någon kontakt med biceps / triceps? Jag callar bullshit på den där modellens proportioner, helt klart sexism och dödsnazism ring aftonbladet.


Haha jadu! aftonbladet skulle säkert nappa och se detta som en riktigt bra artikel! Nyhetstorkan som de oftast har och publicerar mest konstiga artiklarna emellanåt :wallbash:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 4 2016 02:27pm
En virkad slips :thumbsup:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 5 2016 01:04pm


Med några från jobb!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 5 2016 03:12pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 5 2016 09:04pm)


Livet är som en våldtagen röv i en dusch och gud är som auchswitz?`Sjunger han inte något sånt, färska prinzen :D
Fan asså, Mr Cool
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 9 2016 03:14am
Quote (Simon @ 8 Oct 2016 21:49)


Ser bra ut! :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 9 2016 03:33am
Quote (Fil @ 9 Oct 2016 11:14)
Ser bra ut! :)


yay! uppgraderingspaketet jag hade tänkt från början upphörde så det blev en femhundring dyrare eller så men jag tog samma processor och liknande moderkort men asus istället för msi
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 12 2016 12:55am
köpte win10 oem för 220 spänn på kinguin, lite billigare än 1200 som microst tar. gick att aktivera! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1611612613614615669Next
Add Reply New Topic New Poll