d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1606162636496Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2013 05:32pm
Diggar arsenals höga odds mot man u imorrn. 3.30, men vad jag gillar ännu mer är asian hcp 0 spelet på arsenal till 2.30! Den matas in med en större del av dagliga summan och en mindre del med enkel tvåa. Börjat med och skriva spelbok igen och satsar 10-30kr för ca 100-150kr per dag. Så har man mer koll ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2013 06:48pm
Även atletico borta mot villareal är intressant, 2.10 i odds. Även om villareal är fyra och hyffsad form så är det klass skillnad på lagen. Tror dock det blir uddamålsvinst 1-2.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 9 2013 06:53pm
Quote (berhemuli @ Nov 10 2013 12:32am)
Diggar arsenals höga odds mot man u imorrn. 3.30, men vad jag gillar ännu mer är asian hcp 0 spelet på arsenal till 2.30!  Den matas in med en större del av dagliga summan och en mindre del med enkel tvåa.  Börjat med och skriva spelbok igen och satsar 10-30kr för ca 100-150kr per dag. Så har man mer koll ^^


3.3 på arsenal är nog ganska bra

m.utd är inge vidare i år

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2013 07:02pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Nov 2013 02:53)
3.3 på arsenal är nog ganska bra

m.utd är inge vidare i år


samtidigt som arsenal toppar serien och bland annat bortaslog dortmund i CL nyss. 1/3 av dagens spelkassa gick iaf på den med asian hcp 0. och 1/10 del på spik tvåa.

This post was edited by berhemuli on Nov 9 2013 07:02pm
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Nov 12 2013 05:32am
Jahapp, så...

Vad hade Högmo behövt göra för att få priset som Årets Tränare? (Ja, alltså, förutom att ta Allsvenskans sämsta lag och göra det till ett top3-lag, med endast en värvning, sett till de matcher han var tränare?)

Varför får Taco en bil för att han gjort flest landskamper? Kan tilläggas att flest damlandskamper genom tiderna innebär att få en blombukett av SvFF. Låt gå att lönenivåerna är olika, men SvFF bör väl ändå behandla könen någorlunda lika?

Varför kan fotbollsgalor aldrig hålla en vettig nivå utan bara fyllas av trams?

Varför fick Lars-Tomte Lagrell ett pris, egentligen?

:wallbash:

I övrigt har jag inga synpunkter på galan, även om jag (enögd) självklart gärna hade sett Amartey som årets nykomling. Dock har jag för dålig koll på de övriga nominerade för att kunna såga utfallet, får nöja mig med att Amartey är bäst på riktigt. :P
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Nov 15 2013 12:20am
Dags för playoff! Spela med hjärnan eller hjärtat? :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 15 2013 01:06am
Quote (LorveN @ 15 Nov 2013 07:20)
Dags för playoff! Spela med hjärnan eller hjärtat? :)


Hjärnan brukar fungera bäst.

Det tar dock emot ibland.
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Nov 15 2013 01:57am
Quote (Teposen @ 15 Nov 2013 08:06)
Hjärnan brukar fungera bäst.

Det tar dock emot ibland.


Hjärnan ger flest (men minst) vinster, hjärtat ger få (men stora) vinster.
Jag överväger spel som inte nödvändigtvis är kopplade till vilka som vinner matchen, t.ex. ö3,5 mål eller Sverige vinner sista kvarten. :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2013 08:58am
jag har spelat 50kr på 2-1 och 50kr på 3-1. Får räcka. även en mini bet på ö2.5mål.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 15 2013 06:48pm
såå hade 300kr på grekland+portugal. skönt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1606162636496Next
Add Reply New Topic New Poll