Jahapp, så...
Vad hade Högmo behövt göra för att få priset som Årets Tränare? (Ja, alltså, förutom att ta Allsvenskans sämsta lag och göra det till ett top3-lag, med endast en värvning, sett till de matcher han var tränare?)
Varför får Taco en bil för att han gjort flest landskamper? Kan tilläggas att flest damlandskamper genom tiderna innebär att få en blombukett av SvFF. Låt gå att lönenivåerna är olika, men SvFF bör väl ändå behandla könen någorlunda lika?
Varför kan fotbollsgalor aldrig hålla en vettig nivå utan bara fyllas av trams?
Varför fick Lars-Tomte Lagrell ett pris, egentligen?
I övrigt har jag inga synpunkter på galan, även om jag (enögd) självklart gärna hade sett Amartey som årets nykomling. Dock har jag för dålig koll på de övriga nominerade för att kunna såga utfallet, får nöja mig med att Amartey är bäst på riktigt.