Quote (d0oh @ Nov 29 2011 03:39pm)
Dags att försöka igen då
För mkt tid då jag verkligen inte gör nånting, sitter och kollar reddit, youtube, jsp osv
Tänker spendera de timmarna på sc2 istället för att bli så bra som möjligt
Har kriterierna för att lyckas, jag har inget liv dvs
< tryhard
GL!

no time for ladder när du väl börjar jobba ^^ (srs mode då)
Quote (Svartermetalisk @ Nov 29 2011 03:44pm)
Kämpa!!!!!!!
:DDD
I feel like stompin pubs, game on ikv?
This post was edited by Warriv on Nov 29 2011 09:04am