d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev16061626364156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 28 2011 01:42pm
de fuk is goin on in here :blink:

Martin, where you at? Vill stompa pubs! :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 28 2011 01:51pm
Quote (Warriv @ Nov 28 2011 09:42pm)
de fuk is goin on in here :blink:

Martin, where you at? Vill stompa pubs! :D


bruv jag och martin kör 2 vs 2 B)

stomp'd 3 wins readn
gold placement
like a boss
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 29 2011 08:39am
Dags att försöka igen då
För mkt tid då jag verkligen inte gör nånting, sitter och kollar reddit, youtube, jsp osv
Tänker spendera de timmarna på sc2 istället för att bli så bra som möjligt

Har kriterierna för att lyckas, jag har inget liv dvs

< tryhard

This post was edited by d0oh on Nov 29 2011 08:39am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 29 2011 08:44am
Quote (d0oh @ Nov 29 2011 03:39pm)
Dags att försöka igen då
För mkt tid då jag verkligen inte gör nånting, sitter och kollar reddit, youtube, jsp osv
Tänker spendera de timmarna på sc2 istället för att bli så bra som möjligt

Har kriterierna för att lyckas, jag har inget liv dvs

< tryhard


Kämpa!!!!!!!

:DDD

Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 29 2011 09:03am
Quote (d0oh @ Nov 29 2011 03:39pm)
Dags att försöka igen då
För mkt tid då jag verkligen inte gör nånting, sitter och kollar reddit, youtube, jsp osv
Tänker spendera de timmarna på sc2 istället för att bli så bra som möjligt

Har kriterierna för att lyckas, jag har inget liv dvs

< tryhard


GL! :) no time for ladder när du väl börjar jobba ^^ (srs mode då)

Quote (Svartermetalisk @ Nov 29 2011 03:44pm)
Kämpa!!!!!!!

:DDD



I feel like stompin pubs, game on ikv? :)

This post was edited by Warriv on Nov 29 2011 09:04am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 29 2011 09:41am
Quote (Warriv @ Nov 29 2011 04:03pm)
GL! :) no time for ladder när du väl börjar jobba ^^ (srs mode då)




I feel like stompin pubs, game on ikv? :)


Nee jag ska spela biljard med nån brud jag känner :P

blir sehr gut
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 29 2011 11:04am
De games jag kört idag har känts galet bra
Hyffsad micro
Helt ok macro, kan förbättra mkt

kontrar bra oftast
utnyttjar övertag

känns som att jag kan bli taggad på att fortsätta lira mkt om jag bara spelar bättre härifrån! :D



Galet bra motivation! ^
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 29 2011 11:26am
Martin.. sc2 > bruds
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 29 2011 01:25pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 29 2011 04:41pm)
Nee jag ska spela biljard med nån brud jag känner :P

blir sehr gut



no worries, behövde jobba hemifrån ikv ändå >_<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 29 2011 03:54pm
Quote (umade @ Nov 29 2011 06:26pm)
Martin.. sc2 > bruds


Normalt sett håller jag med men just denna är super-str0nk :blush:
Go Back To Svenska Topic List
Prev16061626364156Next
Add Reply New Topic New Poll