d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev160616263641131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Dec 25 2010 08:02am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Dec 2010 12:35)
Mate you never learn basic stuff in LoL, I tell you new things everyday lol.

Your friend list is bugged there, he has not been in queue for 2 hours.


OHRLY?!?!? I DIDNT KNOW!!!!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 25 2010 08:18am
Lirade precis mitt första LoL game ever! :D
Tror det gick hyfsat eftersom vi vann ^^

Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 25 2010 08:19am
Quote (ChingeR @ 25 Dec 2010 16:18)
Lirade precis mitt första LoL game ever! :D
Tror det gick hyfsat eftersom vi vann ^^

http://img826.imageshack.us/img826/9868/lolpwm.png


Antar att miss fortune var afk?

även blitz? kanske tom anivia :p
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 25 2010 08:21am
Quote (Marcusd0 @ 25 Dec 2010 15:19)
Antar att miss fortune var afk?

även blitz? kanske tom anivia :p


Jag firstbloodade deras miss fortune och poppade deras anivia till ett ägg 2 ggr, sen tror jag dom 2 drog. Fast anivia reconnectade hela tiden och höll på så ^^

deras blitz såg jag aldrig ^^


Det var som sagt mitt allra första game ever, så vad tycker du när du ser stats? :P

This post was edited by ChingeR on Dec 25 2010 08:22am
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 25 2010 08:25am
Quote (ChingeR @ 25 Dec 2010 16:21)
Jag firstbloodade deras miss fortune och poppade deras anivia till ett ägg 2 ggr, sen tror jag dom 2 drog. Fast anivia reconnectade hela tiden och höll på så ^^

deras blitz såg jag aldrig ^^


Det var som sagt mitt allra första game ever, så vad tycker du när du ser stats? :P


Jodå det var väl bra, ska vi köra eller?

har ett lvl 2 acc så kan vi snacka i skype bro B)
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 25 2010 08:33am
ska ni spela nu är jag på. Nu som i the next 30 min.


EDIT:

Har råd med 3150 IP heroes, värt att köpa någon? Siktar just nu på Kennen även om jag aldrig lirat snubben, hhmm.

This post was edited by tOFFELiKastrullen on Dec 25 2010 08:50am
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 25 2010 08:59am
Quote (tOFFELiKastrullen @ 25 Dec 2010 16:33)
ska ni spela nu är jag på. Nu som i the next 30 min.


EDIT:

Har råd med 3150 IP heroes, värt att köpa någon? Siktar just nu på Kennen även om jag aldrig lirat snubben, hhmm.


Han kostar 6300
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Dec 25 2010 09:27am
nab nickeee is nab

Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 25 2010 09:27am
Quote (Marcusd0 @ 25 Dec 2010 15:59)
Han kostar 6300


Just därför "siktar" på honom och undrar om det kanske finns någon värt att köpa på 3150 sidan och bara låta kennen ligga tills vidare.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 25 2010 09:51am
Quote (vichi @ 25 Dec 2010 16:27)
nab nickeee is nab

http://img713.imageshack.us/img713/2089/nickeeenab.jpg


lal.

har förlorat 3 ranked games irad pga noobs som är riktigt jävla dåliga.
vi har 4 rätt starka pusher/dmg gubbar
vi ber den siste ta tank, och han väljer ezreal, så jävla usel
sen feedade han också.
Go Back To Svenska Topic List
Prev160616263641131Next
Add Reply New Topic New Poll