☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
60
61
62
63
64
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65866
Replies: 3281
Track Topic
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#611
Mar 19 2010 01:35pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 19 2010 07:33pm)
Awesome
Färska inte dock
Ska vi gibba ska vi fan boka, annars färskar jag!
This post was edited by Charlieone on Mar 19 2010 01:35pm
UndeadGad
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold
:
201,168.50
#612
Mar 19 2010 01:38pm
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#613
Mar 19 2010 01:38pm
Quote (UndeadGad @ Mar 19 2010 07:38pm)
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^
Jag har väl semifina stats, dock inge psr =(
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#614
Mar 19 2010 01:40pm
Quote (UndeadGad @ 19 Mar 2010 20:38)
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^
Kommer komma dit så fort jag får lite rl polare att spela
Palla "randoms"
UndeadGad
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold
:
201,168.50
#615
Mar 19 2010 01:53pm
Quote (Makta @ 19 Mar 2010 20:40)
Kommer komma dit så fort jag får lite rl polare att spela
Palla "randoms"
jag nådde ca 1850 utan "rl polare"
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#616
Mar 19 2010 02:08pm
hemskt, 7-5-12 i ett apem
nog för att jag var tank zephyr, men ändå. apem liksom
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#617
Mar 19 2010 02:30pm
Quote (UndeadGad @ 19 Mar 2010 20:53)
jag nådde ca 1850 utan "rl polare"
7-1 i stats på mitt andra game ever och vi förlorar.. ~~
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#618
Mar 19 2010 02:53pm
Quote (SCXiao @ Mar 19 2010 08:08pm)
hemskt, 7-5-12 i ett apem
nog för att jag var tank zephyr, men ändå. apem liksom
lol, brukar ha monstermkt kills med zephyr. senast hade jag 31-5.
This post was edited by Charlieone on Mar 19 2010 02:54pm
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#619
Mar 19 2010 03:32pm
7-2-10 med spindelbruden första gången jag kör med henne! Pro som fan
Dock var den heron tråkig som fan.. Kändes som en support hero :|
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#620
Mar 19 2010 04:57pm
Quote (Makta @ Mar 19 2010 09:32pm)
7-2-10 med spindelbruden första gången jag kör med henne! Pro som fan B) Dock var den heron tråkig som fan.. Kändes som en support hero :|
Support is funs
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
60
61
62
63
64
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact