d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16061626364329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:35pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 19 2010 07:33pm)
Awesome :D

Färska inte dock :fume:


Ska vi gibba ska vi fan boka, annars färskar jag!


This post was edited by Charlieone on Mar 19 2010 01:35pm
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 19 2010 01:38pm
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:38pm
Quote (UndeadGad @ Mar 19 2010 07:38pm)
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^


Jag har väl semifina stats, dock inge psr =(
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 19 2010 01:40pm
Quote (UndeadGad @ 19 Mar 2010 20:38)
äre ingen här från swe som har 1750+ å semi fina stats som faktiskt spelar? ^^


Kommer komma dit så fort jag får lite rl polare att spela :angry: Palla "randoms"
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 19 2010 01:53pm
Quote (Makta @ 19 Mar 2010 20:40)
Kommer komma dit så fort jag får lite rl polare att spela :angry: Palla "randoms"


jag nådde ca 1850 utan "rl polare"

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Mar 19 2010 02:08pm
hemskt, 7-5-12 i ett apem :blush: nog för att jag var tank zephyr, men ändå. apem liksom
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 19 2010 02:30pm
Quote (UndeadGad @ 19 Mar 2010 20:53)
jag nådde ca 1850 utan "rl polare"


7-1 i stats på mitt andra game ever och vi förlorar.. ~~
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 02:53pm
Quote (SCXiao @ Mar 19 2010 08:08pm)
hemskt, 7-5-12 i ett apem :blush: nog för att jag var tank zephyr, men ändå. apem liksom


lol, brukar ha monstermkt kills med zephyr. senast hade jag 31-5.

This post was edited by Charlieone on Mar 19 2010 02:54pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 19 2010 03:32pm
7-2-10 med spindelbruden första gången jag kör med henne! Pro som fan B) Dock var den heron tråkig som fan.. Kändes som en support hero :|
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 04:57pm
Quote (Makta @ Mar 19 2010 09:32pm)
7-2-10 med spindelbruden första gången jag kör med henne! Pro som fan  B)  Dock var den heron tråkig som fan.. Kändes som en support hero :|


Support is funs
Go Back To Svenska Topic List
Prev16061626364329Next
Add Reply New Topic New Poll