d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1608609610611612669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Sep 3 2016 07:25am
Quote (Simon @ 3 Sep 2016 11:42)
10l matt väggfärg till biorum :thumbsup:


inb4 du kommer koppla datorn till projektorn(?) och spela d2 på bioduk nästa reset :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 3 2016 09:30am
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2016 15:25)
inb4 du kommer koppla datorn till projektorn(?) och spela d2 på bioduk nästa reset :D


Har inte projektor än! Dock riktigt bra tv B)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 5 2016 08:32am
Blev en biljett till knet i Kiruna ändå.

Även storhandlat mat och köpt hem massa tjafs till köket som behövdes \o/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2016 09:41am
Quote (Giraff @ Sep 5 2016 03:32pm)
Blev en biljett till knet i Kiruna ändå.

Även storhandlat mat och köpt hem massa tjafs till köket som behövdes \o/


Trevligt, har du sett dem förut? De är alltid mycket vassare live än på skiva. Baksidan är dock att de med få undantag bara lirar hits och nya låtar men det står man ut med!

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 5 2016 09:41am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 5 2016 09:46am
Djymkårt
Ska trenna o bli stårr
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 5 2016 10:06am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Sep 2016 16:41)
Trevligt, har du sett dem förut? De är alltid mycket vassare live än på skiva. Baksidan är dock att de med få undantag bara lirar hits och nya låtar men det står man ut med!


Nej, har aldrig sett dem förut.
Har inte lyssnat överdrivet mycket på dem heller, utan köpte mest biljett lite för att det är slutet och så många andra pratat om dem i många år. =P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Sep 5 2016 10:20am
Quote (PlaaD @ 5 Sep 2016 17:46)
Djymkårt
Ska trenna o bli stårr


Du u even Spetch? :S
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2016 11:40am
Quote (Giraff @ Sep 5 2016 05:06pm)
Nej, har aldrig sett dem förut.
Har inte lyssnat överdrivet mycket på dem heller, utan köpte mest biljett lite för att det är slutet och så många andra pratat om dem i många år. =P


De lirar live med publik som dig i åtanke, har du suttit på spotify och lyssnat på topp-låtarna kommer du känna igen mycket.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 5 2016 11:44am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Sep 2016 18:40)
De lirar live med publik som dig i åtanke, har du suttit på spotify och lyssnat på topp-låtarna kommer du känna igen mycket.


Mjo, de flesta banden gör ju det.
Tänkte lyssna in mig lite på dem nu under den här månaden i alla fall!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 6 2016 01:24am


https://www.mio.se/produkt/combine/27022618

mediamöbel från mio nedsatt från 1700 till 500! hade tänkt bygga en själv i det där stuket faktiskt men materialet hade blivit 500 i vilket fall. kändes som en gåva från ovan när man går in på mio och ser att de hade cp-rabatt på den där, inget att tveka på, slog till direkt! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1608609610611612669Next
Add Reply New Topic New Poll